Hoi meiden,
herkenbaar! Isis (29-11-06) 'moeilijkste' slaapje is dat van tussen 16.50uur en 19.00uur (+/-) Na haar fles van 15:00uur is ze rond 16.45uur echt moe, duidelijke slaapsignalen (jengelen, rode blosjes) Ik leg haar dan gapend in bed, ze slaapt wel meteen in. Soms slaapt ze tot 19.00uur, maar vaak is ze veel eerder wakker, als ze echt 'doorhuilt' dan halen we haar eruit (soms jengelt/pruttelt ze met tussenpozes en wachten we even af voordat we er naar toe gaan) Ik merk dat ze wel wil slapen, maar dat t niet lukt. Ze heeft dan ook geen zin in de box of wipstoel, dus improviseren; op schoot, beetje rondlopen, troosten, wandelen in kinderwagen enz. Dan iets eerder de fles van 19.00uur (veel eerder heeft ze echt geen honger), dan weer t zelfde ritueeltje als anders knuffelen/spelen op schoot, in wipstoeltje, uitgebreide badsessie + massage, vind ze heerlijk, dan rond 20.30uur naar bed en zzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Dat slaapje valt als eerst weg, maar Isis is er nog niet aan toe om helemaal op en wakker te blijven ron die tijd, fijn dat het herkenbaar is, ik voel me soms zo onzeker.................
x Esther (mv Isis 29-11-06)