Heeft / kent iemand het spel Elefun? (of heet tips voor een ander leuk spel)

Hoi meiden,

Ik zit er aan te denken om een spel te kopen wat we met Lotte kunnen doen. Elefun lijkt me wel leuk. Het is een olifantje wat bloemetjes de lucht in blaast en die moet je dan vangen.

Is er iemand die het spel heeft of kent? Het kost toch al snel zo'n 25 euro en wil dan wel graag weten of het écht leuk is.

Andere tips voor spelletjes zijn ook welkom!

Groetjes, Marisa

Hoi hoi,

Misschien ben ik een beetje pessimistisch, maar ik vrees dat een echt spel voor onze kids nog behoorlijk moeilijk is. Dat Elefun lijkt mij wel leuk, maar dat vangen zal best moeilijk zijn.
Ik weet wel dat er verschillende spelletjes van Nijntje zijn (o.a. Bonte balonnen). Die zouden misschien al wel kunnen.

Verder nog een leuke tip: familie memory.
Ik heb een goedkoop memory spel gekocht. Fotootjes van de familie (opa, oma, Eva, papa, mama, maar ook poes Sammie) uitgeprint en deze over de plaatjes heen geplakt. Dan zijn 6 tot 8 setjes al genoeg om het spel te spelen. Dat kun je dan langzaam opbouwen.
Wel grappig; Eva vond dan dat opa&oma ook een goede combi was, want die hoorde toch bij elkaar?!?!
Inmiddels verslaat Eva me trouwens met memory.

Groetjes, Karin

Hoi

Er schijnt een leuk spelletje van Hopla te zijn. Als je op de site van Bart Smit bij zoeken Hopla in typt dan krijg je hm te zien.

Het heet Hopla Verstoppertje spelen en is 14,95

Lindy heeft hm op haar verlanglijstje gezet dus ik kan nog niet zeggen of het echt zo leuk is...

Groetjes
Sannemams

Toevallig afgelopen week Domino gekocht voor Isabelle. Als ik niet mee doe dat legt ze ze gewoon achter elkaar
en als ik wel meedoe dan zoeken we plaatjes die hetzelfde zijn en die leggen we achter elkaar. ze vindt het heel leuk. maar voor de rest hier nog geen spelletjes. Deze domino is met dieren dus niet met stippen. Dat is echt nog te moeilijk.

Dat vangen lijkt me ook moeilijk bij elefun. al is het wel een heel leuk spel

succes!
groetjes babybelle

Hoi meiden,

Alvast bedankt voor de eerste reacties! Memory hebben we al, maar Lotte vindt daar niet zoveel aan. Het kijken van de plaatjes vindt ze leuker dan het spelen en dat veranderd al snel in het opeten van de plaatjes. :(

Hopla verstoppertje spelen is idd heel erg leuk, die hebben we vorig jaar kerst gehad. Dat is wel een aanrader. Makkelijk om te doen ook. Zodra Lotte kon lopen kon ze het spelen. Nadeel is wel het verstoppen zelf, want ze holt direct achter me aan en heb weinig tijd om te verstoppen. Maar dat ligt zeker niet aan het spel zelf, ze kan gewoon niet wachten om te gaan zoeken :)

Groetjes,

Marisa

hahaha Marisa.... Jennifer kijkt gewoon waar ik heen loop..hahaha.. en dan zeg ik ogen dicht, doet ze haar handen 2 tellen voor haar ogen en dan doet ze ze al open..hihi..grappige kids he!!
En als Jennifer "Hopla" moet verstoppen dan gewoon op dezelfde plek als ik had gedaan..hihi...

gr. ilone

sorry verder geen tips voor spelletjes...

Terug
Bovenaan