<p>Ik slaap de hele nacht al niet en loop te malen. Mijn zoontje wil niet rollen/kruipen. Hij kruipt wel achteruit en op de opvang zeiden ze van de week dat hij een paar keer zelfstandig is gaan zitten. Nu maak ik me zorgen want als je gaat Googlen dan is er sprake van autisme of een stoornis/syndroom. Hij is een vrolijke baby, brabbelt veel en lacht ook veel maar je hoort al dat ze met 9 maanden al wat verstaanbaars kunnen zeggen, dat ze al kunnen rollen/staan/kruipen etc. Sinds een paar dagen vind ik hem veranderd, normaalgesproken is hij vrolijk en zoekt veel contact maar hij lijkt nu serieuzer en wil niet veel spelen. Ook kijkt hij ineens weer naar zijn handjes alsof hij ze net ontdekt heeft. Hij brabbelt nu ook ineens anders dan een paar dagen geleden. Het was eerst da da ba ba ga ga nu is het heel anders en lijkt wel alsof hij soms een soort van gilt. De fysio zei dat hij wel goed is in fijne motoriek en dat hij oog heeft voor details. Hierdoor maak ik me zorgen. Is dat niet een beetje eigenaardig, dat hij details opmerkt? Oh ja en hij schudt ook soms met zijn hoofde heen en weer en gooit zich soms ook achterover als we hem vasthouden. Alvast bedankt voor jullie reacties. </p>