heeft mijn kindje hier last van?

hoi dames,

k moet zometeen naar de vk maar wilde toch ff schrijven.k zit nu dus al vanaf vrijdag met een kop vol snot (sorry niet zo netjes ;)..) naast de slaapeloze nachten begin ik nu ook ontzettend veel te hoesten, ik vroeg me af of mijn kindje hier last van heeft. Verder ben ik astmatisch en weet dat het kindje bij benauwdheid dit wel voelt,daarom mag k mijn pufjes wel gebruiken.. Maar dat hoesten, zal hij/zij daar ook last van hebben?? Ik ben nu 28+2 zwanger.

Iedereen fijne paasdagen gehad?? Wij lekker gegeten, eitjes gezocht met de neefjes en nichtjes en op tijd naar bed..

Liefs

ik ben een mei mama ben ook flink verkouden geweest en zo veel hoesten ze zeggen dat ze kleine er geen last van heeft schud alleen een beetje meer mee op en neer is vooral voor je eigen heel erg lastig
ik ben er nu eindelijk vanaf heb uiteindelijk wel antibiotica gehad

Hoi Daisyf,
Erg lastig als je zo verkouden bent. Ik heb het nu ruim één week maar ben het echt zat aan het worden.
s'nachts die ik geen oog dicht omdat ik geen adem kan halen door mn neus en een droge keel krijg.
En overdag van die verschrikkelijke hoestbuien waar je bijna in blijft. En dan mag je alleen maar stomen met kamille en zoutoplossing in je neus spuiten...
Laat even weten wat de vk heeft gezegd ben wel benieuwd..

Beterschap!

gelukkig heb jij er veel meer last van als jullie kindje. Ik ben twee weken terug flink verkouden geweest, onze kleine is in die dagen super actief geweest. Mama nam wat meer haar rust dus Puck kon nog wat vaker ronddraaien :)
dus maak je over de kleine maar geen zorgen, die zit daar prima binnen. Voor jezelf geld doe het vooral rustig aan
xxx en beterschap

bedankt voor de reacties.
@ loontje30,
ik heb gewoon neusspray gekregen.3xdaags maximaal 5dagen kan geen kwaad, nu kan k vrij ademen, echt fijn, alleen voor de hoest mag k niks gebruiken :(..
Jij ook beterschap.....

Vervelend zo'n verkoudheid, zeker omdat je geen normale neusspray mag gebruiken!
Wat bij mij altijd goed helpt is om een ui te snijden en op een schoteltje naast je bed neer te zetten, je kunt dan echt de nacht doorslapen (afgezien van eventuele zwangerschapsklachten waardoor je slechter slaapt). Het stinkt misschien wel wat, maar waarschijnlijk ruik je dit zelf niet en de volgende ochtend zet je gewoon het raam open en dan verdwijnt de geur vanzelf!
Ik gebruik daarnaast ook gewoon vicksvaporub, dat helpt bij mij ook goed.

veel beterschap!!!

Terug
Bovenaan