Heeft verkoudheid invloed op temparaturen????

A

Anoniem

Guest

Hoi allemaal,

Ik snap er niks meer van.....
ik heb 2 weken geleden een miskraam gehad.
daarna heb ik meteen het temperaturen weer bijgehouden.
normaal was mijn temperatuur altijd ongeveer 36.5 en na mijn eisprong ongeveer 36.9.
Vanaf de miskraam tot nu toe wisselt de temperatuur iedere keer.
Eerst een aantal dagen 36.8 en eergisteren 37.1....dus toen dacht ik: nu heb ik dus weer een eisprong gehad, maar gisteren en vandaag was het weer 36.8.
Ik ben verkouden en slaap ook niet vast, zou dit er mee te maken kunnen hebben??
ik hoop dat iemand dit herkent.
Alvast bedankt voor de reacties.

Veel liefs van Nathalie.

Ja dat kan, verkoudheid, slechts slapen, weersomstandigheden alles kan van invloed zijn.

Het gaat ook niet zozeer om de cijfertjes, maar om de golfbeweging die je in je cyclus ziet. Dus gewoon evend oor tempen en dan kan je misschien toch nog zien wanneer je eisprong is geweest.

miep

Hoi Miep,

bedankt voor je reactie.
Meestal voel ik het als mijn eisprong is.
En afgelopen weekend had ik ook het gevoel dat ik mijn eisprong had, maar omdat mijn temperatuur nu weer hetzelfde is als vorige week, vind ik dat zo verwarrend.
Dan zou nu mijn temperatuur toch echt hoger moeten zijn???

Groetjes van Nathalie.

Hoi,

Ik moest het ook erbij zetten van de dokter als ik verkouden ben ofzo.. Ben nu een week of drie aan het tempen.. Wat voor golfbeweging moet het ongeveer zijn? Hoe kan ik dan ongeveer zien wanneer mijn eisprong is?

Groetjes!

Als je ongesteld wordt en je temperatuur is bijvoorbeeld 36,6, en ongeveer deze temperatuur houd aan tot je eisprong. 1 0f 2 dagen na je eisprong gaat je temperatuur iets omhoog.
Dus voor je eisprong is het dan bijvoorbeeld gemiddeld 36.6 en na je eisprong tot de volgende menstruatie is dan bijvoorbeeld 36.9.
Hoe hoog je temperatuur is, is per persoon verschillend.
Maar in ieder geval moet je temperatuur na je eisprong ongeveer met 0.3 graden gestegen zijn.
Mijn cyclus is altijd heel regelmatig maar het temperaturen verward mij af en toe wel.
Meestal voel ik het als mijn eisprong is, dan heb ik menstruatieachtige pijn onder in mijn buik. meestal zo'n 13 dagen daarna wordt ik ongesteld.

Terug
Bovenaan