heeftb iemand een ei gevonden??

A

Anoniem

Guest
De titel zegt het al....ik kan mn ei niet vinden...help!! Volgens elke berekening zou ik toch echt afgelopen weekend , met uiterste morgen, mijn ei hebben. Maar de testen blijven negatief! Heb een berekening gedaan met de kortste cyclus (23 dagen) en met de langste (26 dagen). Bij de langste zou ik nu mijn ei moeten hebben. Pfff kan nu niet zeggen dat het makkelijker is met die ovulatietesten...
Denk dat ik nog maar een paar dagen doortest, heb nog testen liggen t/m zondag.

Liefs ciomama

gewoon blijven doortesten tot je je ei hebt gevonden..tenminste dat zou ik doen!!!hoop dat je hem gauw vind! misschien wel aankomend paasweekend!!!;-))
liefsss

ohhh dat zoeken naar een ei....ik snap nog niks van die testen. nog even doorzetten, eitje komt vast tevoorschijn.
Lfs

Tja je kan hem net tussendoor missen blijkbaar. Je kunt dan avond en ochtend testen.
Ik had hetzelfde en wat bleek mijn eisprong lag inderdaad een paar dagen later! Bleken we al die tijd de vroeg geklust te hebben.
Toen we daar achter waren was ik meteen zwanger haha! En de gynaecoloog zei nog het kan niet dat je je eisprong hebt en dan een paar dagen later al menstrueert, toch was het bij mij zo. na de eerste zwschap voelde ik mijn ei en was het inderdaad later als gemiddeld. Hopelijk bij jou hetzelfde!
Succes!
Bowi

Hey meid, vervelend!!! Stomme eieren.. Ik ga vanaf woensdag testen... verwacht hem ongeveer zaterdag...
Succes!

xxxxxxxxxxxxxxxx

ze zeggen over het algemeen dat je ei 2 weken voor je 1e menstruatiedag is (nod)
maar als je verder leest zie je dat je ei tussen de 10 en 16 dagen voor je nod is.
dus zou nog een paar dagen door testen.
heb ook wel eens gehoord dat er een verschil kan zitten of je ei uit je linker of je rechter eierstok komt

palm palm pasen ei koerei over eene dagje vinden jij je ei hihihihi
sorry zit op mijn werk midden in al het paas gebeuren

Hoi hoi,
Ik heb mijn ei gevonden, dacht ook dat ie eerder zou zijn. Toch doorgetest en vanmiddag een positieve test!!
Dus vanavond aan de klus.
Succes, zou nog even doortesten, wie weet wordt je paasei dan wel bevrucht!!!! X

Ik heb niet getest, wil dat pas over een paar maanden doen wanneer er dan nog geen positieve test in. Ondertussen zijn we lekker aan het klussen, om de dag, verwachtte mijn ei afgelopen weekend. Alleen wachten duurt zo lang he?!

Terug
Bovenaan