heel andere zwangerschap

Hallo,
Ik ben nu zwanger van ons 2de kindje en ik vind het zo anders dan bij de eerste zwangerschap.
Ik voel me nu ook op en top zwanger terwijl ik bij de 1ste nog niet veel voelde bij 8 weken.
Ik ben nu ook misselijk,iets wat ik bij de eerste totaal niet had en de buik en borsten zijn al behoorlijk opgezet. Dat groeien van de buik had ik bij de eerste trouwens ook, je kan bij mij gelijk zien dat ik zwanger ben. Ik vind het ook een stuk relaxter, je weet nu een beetje hoe het voelt allemaal en wat er nog gaat komen. Ook hoef ik geen lijstjes te maken met spullen die er nog gekocht moeten worden want alles is er wel. De weken vliegen nu ook om terwijl het bij de 1ste zo langzaam ging voor mijn gevoel.
Ze zeggen ook altijd elke zwangerschap is anders en dat zeker hier op.
groeten henny

Hoi Henny, bij mij voelt het ook heel anders. Ik ben vaker misselijk en heb meer last van m'n hormonen qua stemmingen. Verder voel ik me onzeker over of alles wel goed is met de kleine, bij de 1e had ik dat helemaal niet!
Groetjes suzan

Ik ben ongeveer 5 weken zwanger van ons 2e kindje en voel nog niet veel. Verder ben ik veel onzekerder dan de eerste keer. Ik vind de tijd ook langzaam gaan en wil natuurlijk dat het wat sneller gaat.

Ben nu tussen de 5 en 6 weken zwanger van mijn derde en ik voel aan niets dat ik zwanger ben, terwijl ik bij mijn vorige zwangerschappen (dit is mijn 4e zws) al voor de test wist dat ik zwanger was door vooral mijn zere borsten.
Dat maakt me weleens onzeker... Ben ik wel echt zwanger?? Heb ik wel genoeg HCG? Gaat het wel goed?
Maar ik lees op de verschillende fora dat alles mogelijk is. Echt iedere zwangerschap is anders, zelfs bij dezelfde vrouw..
Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen trouwens, hopelijk kunnen we in november melding maken van een gezonde nieuwe wereldburger!

Terug
Bovenaan