heel apart

afgelopen nacht heb ik totaal niet geslapen wel vaak weggedommeld maar dan werd ik weer wakker door het draaien van me man, het bewegen van de kleine, wc bezoekjes of dat ik zo wat aan het koken was voor mijn gevoel..

omdat dit al de zoveelste nacht is dat ik amper tot niet slaap zou je denken dat ik bek af ben maar in tegendeel..

ben juist ontzettend opgewekt het gevoel dat ik de wereld aan kan qua energie maar daar in tegen voel ik me lichamelijk belabberd alles doet me zeer zwaar gevoel in me buik, bandenpijn, last van me rug heb het de hele dag al warm zware hoofdpijn en af en toe het gevoel dat me hart als een tierelier gaat..

zou het zijn dat mijn bloeddruk wat hoog is?
ik heb geprobeerd vanmorgen de vk te bellen maar op de vrijdag is geen spreek uur en moet ik het "spoed"(mobiele) nummer bellen maar heb echt zo iets van tja dat is gewoon het nummer voor als bevallingen gaan beginnen enzo

zo heel af en toe inderdaad sterretjes in me gezicht beeld..

rustig doe ik zeker heb vanmiddag ondanks dat ik zo onrustig ben geprobeerd te slapen maar hielp totaal niet was alleen maar aan het draaien..

het warme gevoel is aardig weg maar hoofdpijn is er nog altijd..

ik ga ook vanavond gewoon op tijd naar bed want dan zul je net zien dat ik morgen op eens kapot ben

Hou het in de gaten hoor met deze "verschijnselen" begon mijn vriendin ook en die bleek uiteindelijk zw-vergifiging te hebben!
Wil je niet bang maken of ongerust maar als je hoofdpijn morgen niet weg is zou ik de vk bellen voor de bloeddruk en evt urine.
Is dat allemaal goed geeft het je ook veel meer rust!

liefs louise

Hoi Dromertje,

Ben het met secretmom eens! anders even langs de huisartsenpost om je bloeddruk te laten opmeten, kun je altijd de vk nog bellen als ie te hoog is.....
Voorzichtig met jezelf en je kleintje!!

greetz Esz (aprilmama)

de reservetelefnr is er niets voor niets hoor.als je hetniet vertrouwt gewoon bellen, beter een keer te veel dan te weining jij bent heus niet de enige die op dat nummer belt die niet aan het bevallen is. rustig aan

de reservetelefnr is er niets voor niets hoor.als je hetniet vertrouwt gewoon bellen, beter een keer te veel dan te weining jij bent heus niet de enige die op dat nummer belt die niet aan het bevallen is. rustig aan

Terug
Bovenaan