Heel belangrijk Moeders voor moeders

Hallo

zal me eerst even voorstellen. Supertje 31 jaar en weet sinds gisteren dat ik zwanger ben. Ben nu 5 weken en heb me gelijk opgegeven bij moeders voor moeders vandaag. Ze is vanavond al geweest om flessen enz af te geven en de uitleg. Ik ben eindelijk in ronde 19 zwanger geraakt en heb ook een tijdje gebruik moeten maken van hormonen. Heb dus ook een aantal keren Pregnyl moeten spuiten. Aangezien ze heeel veeel urine nodig hebben voor 1 zo'n injectie, wil ik jullie vragen om er eens over na te denken. Er zijn heel veel vrouwen die heel veel moeite moeten doen om zwanger te worden en jouw urine kan helpen. Klinkt als vette reclame maar ik weet uit eigen ervaring hoe belangrijk het kan zijn.

Alvast bedankt en geniet van jullie wondertje,

Liefs Supertje
 
Ik zie dit niet als reclame hoor.
Ik zie dit meer als een goed doel dat je even onder de aandacht brengt.

Bij mijn dochter zijn we bijna 3 jaar bezig geweest en ben ik uiteindelijk via IUI zwanger geworden.
Ik weet dus ook hoezeer het gewaardeerd wordt als vrouwen meedoen aan moeders voor moeders.

Vanzelfsprekend deed ik toen mee, meteen opgegeven en dan 10 weken lang je urine opvangen. Elke week wordt het opgehaald, erg makkelijk en je doet er iemand echt een heel groot plezier mee.

Nu doe ik natuurlijk weer mee en ik hoop vele van jullie ook.
 
Ik zie dit niet als reclame hoor.
Ik zie dit meer als een goed doel dat je even onder de aandacht brengt.

Bij mijn dochter zijn we bijna 3 jaar bezig geweest en ben ik uiteindelijk via IUI zwanger geworden.
Ik weet dus ook hoezeer het gewaardeerd wordt als vrouwen meedoen aan moeders voor moeders.

Vanzelfsprekend deed ik toen mee, meteen opgegeven en dan 10 weken lang je urine opvangen. Elke week wordt het opgehaald, erg makkelijk en je doet er iemand echt een heel groot plezier mee.

Nu doe ik natuurlijk weer mee en ik hoop vele van jullie ook.
 
Hoe meer, hoe beter! Ik heb me alle keren al met 5 weken aangemeld. Helaas nooit af kunnen maken maar, ik hoop deze keer nu eindelijk wel!

Kleine moeite voor een groot gebaar!

Doen dus!

Overigens wil ik ook even kwijt dat Moeder voor moeders heel netjes omgaat met mensen met een miskraam! Dat heeft mijj ook steeds weer doen besluiten om weer mee te doen! Toch fijn!

Ikke42
 
ik doe al mee aan moeders voor moeders.
k hoef nog 2weken en dan klaar met die flessen:)
een mooi idee als je weet dat je andere vrouwen/meiden kunt helpen.
 
Ik doe ook mee, voor 1e keer. Bij mn 1e wist ik er niets vanaf. Bij de 2e te laat met aanmelden. Nu gelukkig er wel vroeg bij. Ik vind het zonde om mijn plas door de wc te spoelen terwijl er zoveel vrouwen mee geholpen kunnen worden!!!!

Vind het kleine moeite om de urine op te vangen en weg te brengen!

En Supertje, gefeliciteerd met je zwangerschap!
Goed van je dat de moeders voor moeders onder aandacht brengt, is altijd wel weer iemand die je op het idee brengt om mee te doen!
 
Ik doe ook mee en ben al bijna weer klaar!! jeeh haha
vind het wel een goed iniatief en hoop dat er veel mee willen doen
 
Terug
Bovenaan