heel boos!

A

Anoniem

Guest
Aaaargh!!! Heeft mijn man net aangegeven dat hij ook een baby wil, is hij net dit weekend helemaal los gegaan op een feestje. Net nu ik m'n ei heb.
Dus hij helemaal dronken en heeft hij ook nog drugs gehad! Ik ben zoooo boos!!!!!!!!!

Dus voor bestwil van ons aanstaande kind geen geklus! Ik wil dat die rotzooi niet meer in zijn lijf zit.

Oh, ik hoop dat jullie begrijpen hoe teleurgesteld ik in hem ben. Ik dacht dat hij dat helemaal niet deed, maar hij heeft het in ieder geval eerlijk verteld. Hin had er ook wel spijt van en is gister de hele dag heel brak geweest, dat zal hem leren!

Het is verder een hele lieve man en ik zou niet weten wat ik zonder hem moet, maar dit was voor mij echt een teleurstelling.

Ik moest het echt van me af schrijven.

Hay meid,

Jeetje, ik snap wel dat je boos bent. En ook dat je teleurgesteld bent. Maar ik geloof ook dat als jij je ei hebt, dat het teveel gevraagd is om dan maar thuis te blijven. Hij werkt neem ik aan ook de hele week en wil ook zijn weekend "vieren". Hoe hij dat doet moet hij weten denk ik. De één giet zich vol met drank en rookt heeeeeel veeeeel. De ander neemt er wel eens wat anders bij.

Mijn man en ik hebben op dat gebied ook genoeg gefeest en genoten. Dat is nu voor het grootste gedeelte voorbij. Heel af en toe (laat zeggen 2 keer per jaar) komt het nog wel eens voor dat we wat "gebruiken". Verder hebben we dat allemaal achter ons gelaten.

Besef dat het op deze manier helemaal niet leuk meer is.......ruzie is wel het tegenovergestelde van wat je nodig hebt om zwanger te worden want nu is er niks gebeurd.

xxxxxxxxxxxxxxx mij

P.s: Udo gaat half mei met de mannen een weekend naar Center Parcs. Daar zullen de mannen onder elkaar ook vast wel het één en ander uithalen. Ik ben blij voor hem dat hij een leuk weekend tegemoet gaat. Misschien heb ik dan wel mijn ei. Natuurlijk is dat even balen maar ik wil ook dat we allebei blijven genieten. Zo blijf je samen genieten, en met anderen genieten. En je blijft gelukkig en bovendien, nu kan het nog, nu is er nog geen baby.

Het is duidelijk hoe graag je het wilt lieve meid maar probeer een beetje te relativeren....

Ik hoop dat je hier wat aan hebt....

xxxxxxxxxxx

Hoi Appeltje,
Ik snap je boosheid ivm het drugsgebruik!
Een blowtje kan volgens mij niet zoveel kwaad, maar bijv XTC blijft 3 maanden in je lichaam.
Ik weet niet of dit iets met sperma doet,hoor.
Zou het anders even op Google opzoeken.
Heb zelf vroeger ook wel eens wat gebruikt en heb toen opgezocht hoe lang er stoffen in je lichaam blijven. Wilde idd ook niet dat er nog iets zou kunnen zitten in mijn lichaam bij een evt zwangerschap. Maar denk dat voor sperma iets anders geld.
Praat er samen goed over, ws had je man niet eens in de gaten dat dit misschien kwaad kan voor de toekomstige baby!!
Succes meid x

Hoi Appeltje, ik snap dat je boos bent, zou ik ook zijn! Maar misschien dacht hij nog een keer los te gaan zonder een baby op komst, als soort afscheid van zijn jeugd haha. Ik weet dat mijn man een gezin stichten echt als een stap naar gezapig leven vond en daar moet je aan toe zijn! In ieder geval wil hij wel een baby toch? Dat was toch ook nog even de vraag? Volgende maand nieuwe kans, al duurt dat nog heel lang voor je gevoel. Ik heb dit weekend ook mijn ei gehad (wel geklust overigens) maar vind de komende 2 wk wachten ook killing!!

hej, ik dacht dat ik de enige was die een vriend had die heel af en toe wat gebruikt. Maar niet dus! Wanneer je erover blijft praten word het makkelijker en kun je er beter afspraken over maken. Wees blij dat hij het eerlijk heeft gezegd. Er zitten er wat tussen die zeggen niets, en liegen erom, geven andere mensen de schuld, dat is echt een probleem. Ik snap dat je heel boos bent of teleurgesteld, maar net wat micromuis zegt blijf genieten, de een doet dat met drank en de ander geeft voorkeur aan wat anders. En ja! Mannen onder elkaar zijn net jonge jongens, denk eigenlijk dat dit heel langzaam pas verandert. Dat het niet gezond is mag wel duidelijk zijn maar dat is drank ook ZEKER niet, dat vergeten mensen nog wel is. Alles met mate. Ik heb vroeger ook wel het 1 en ander gebruikt samen met me vriend dat maakt het makkelijker om het te bespreken. Hoe bozer je word des te moeilijker het word om erover te praten. Ik zou proberen toch rustig te blijven er over te praten. Groetjes

Van drank weet ik zeker dat flink doorzakken het sperma 6 weken lang beïnvloed. Dus dronken worden heeft zeker invloed. Over drugs weet ik geen feiten, maar het lijkt me ook niet echt goed!

Lastig zo'n probleem. Mijn mening is wel: je gaat er samen voor dus dan moet je ook mate houden met dit soort middelen. als je voor een baby gaat moet je ook je verantwoording nemen. dat je teleurgesteld bent dat begrijp ik maar al te goed. Praat er over en vraag waarom hij er toe gekomen is zo los te gaan! Misschien dat je zijn reden kan begrijpen wat het wat makkelijk maakt en maak daarna echt afspraken!

Ik ben het wel met bloempje27 eens, maar ook met micromuis.. Ik zit er een beetje tussen: Aan de ene kant vind ik dat je er allebei rekening mee moet houden, omdat je hiervoor gekozen hebt, aan de andere kant zijn wij nu nog met zn 2en, en dus kunnen staan en gaan waar we willen..

Terug
Bovenaan