Heel cliche, maar het gaat echt snel (ja, nu al)

Hoi meiden,

Xavi Jay is nu 1 maand oud, en ik begin me nu al te beseffen dat het echt hard gaat.
Een maand geleden, was het echt zon klein frummeltje wat daar lekker in zijn box lag te liggen met eigenlijk heel de dag zijn ogen dicht.

Nu, slechts 1 maand later is hij al een beetje meer mens, een lekker knulleke wat aan de ene kant nog zo hulpeloos is en aan de andere kant zichtzelf al op zijn zij draait, zijn hoofdje al optild en omhoog houd en zelfs al tegen een bal aanslaat met een belletje erin. Het zal niet heel gericht zijn misschien, maar ik vind het mega snel dat ik toch dat belletje steeds hoor rinkelen, terwijl iedereen maar zegt, je bent gek, hij doet en kan nog niks.
Nou, dan ben ik maar gek ik weet toch zeker wel wat mijn kind nu wel doet en eerst niet?

Verder gaat hier alles eigenlijk helemaal supergoed, hij drinkt nu 135 cc per keer, laat soms wel iets staan, maar ja eet zelf ook weleens een boterham minder. We horen hem bijna niet, alleen als meneer honger heeft en hij heeft er zelfs al nachten bij dat ie een uurtje of 7 lekker slaapt. Andere nachten ook weer niet maar goed, dat zou ook wel erg snal zijn toch.

Afgelopen week kennis wezen maken op het kdv, hij gaat 8 april een halve dag proefdraaien, o, wat zal mama het moeilijk hebben om hem achter te laten, gelukkig is het bijna om de hoek en mag ik hem ophalen wanneer ik wil, maar wil echt proberen dat niet te doen, moet er tenslotte toch ook aan wennen voor als ik weer moet werken. En ik ben gelukkig in de positie dat ik maar 2 dagen hoef te werken, dus eigenlijk mag ik helemaal niet klagen toch?

Het is een heel verhaal geworden, maar ik wilde eigenlijk alleen maar zeggen,
Vinden jullie ook dat het zo snel gaat?

Veel liefs Anouska

Ha Anouska!!
Onze zoon Simon is vandaag ook precies een maand oud! Ook wij hadden het er over hoe snel die tijd wel niet gaat! Voor ons gevoel gaat het nog sneller als bij de eerste! Ja en ik kan je me geen leven meer voorstellen zonder Simon!!
Ook Simon is overdag vaker wakker en kijkt dan met zijn grote ogen om zich heen!
Simon ligt het liefst op zijn buik, is dan het rustigst! In de box leggen we hem dan vaak op zijn buik, in bed ligt hij gewoon op zijn rug.
Simon doet het erg goed op mijn borstvoeding!! Ben daar enorm trots op, ook omdat ik laatst een borstontsteking heb gehad!!
´s nachts haalt Simon de 7 uur achter elkaar slapen nog lang niet hoor! Meestal heeft hij er 4 uur tussen, maar ook wel eens 3 uur.
justin sliep na 2 weken de nachten al door, dus het is even wennen voor mij en ben ´s morgens dan ook vaak kapot en ga dan ´s middags nog even een uurtje liggen!
Manlief word niet wakker van het gehuil, heel vervelend soms!
Simon heeft wel wat last van darmkrampje, waardoor hij soms wat onrustig is en dan helemaal overstuur raakt!
Voor de rest groeit ie als kool en de maat 56 wordt hem al bijna te klein!!
Wij zijn hier dus ook flink aan het genieten!!
Ben ook erg nieuwsgierig hoe het met de andere baby´s gaat!!
Groetjes Mirjam

Hallo Allemaal,

Hier gaat alles top. Het gaat idd snel!! Lotte is a.s. donderdag alweer 6 weken en wordt al een echt mensje... Ze slaap vanaf dat ze 1,5 week is de nachten door van 22.30 tot 07.00uur dus dat is heerlijk.
Overdag is ze na de voeding meestal een uur wakker dus dan ligt ze in de box lekker om zich heen te kijken. We krijgen ook geregeld een grote glimlach.. Wat kan je verliefd zijn op je eigen kind he... haha

Groetjes Sabine en Lotte

Hallo Allemaal,

Hier gaat alles top. Het gaat idd snel!! Lotte is a.s. donderdag alweer 6 weken en wordt al een echt mensje... Ze slaap vanaf dat ze 1,5 week is de nachten door van 22.30 tot 07.00uur dus dat is heerlijk.
Overdag is ze na de voeding meestal een uur wakker dus dan ligt ze in de box lekker om zich heen te kijken. We krijgen ook geregeld een grote glimlach.. Wat kan je verliefd zijn op je eigen kind he... haha

Groetjes Sabine en Lotte

Terug
Bovenaan