Heel de dag door zin om te eten

Ik was wel erg benieuwd wie daar nog meer last van heeft, als ik heb gegeten kan ik daarna met gemak weer gaan eten, en heb ook zin in de hele dag zoete dingen, ben nu de laatste maand 2 kilo bij gekomen ( de verloskundige zegt netjes) maar ik denk zelf dat het door het snoepen komt, wie kent t ook en wie heeft er misschien een oplossing voor.

ha, ha.. dat is toch ook wat.. Ik had juist de eerste paar maanden weinig trek en viel eerst 3 kilo af. Zowiezo kom ik niet zo veel in de zw.schappen. Ik lette er altijd wel op, want ja... wat er aan komt moet er ook weer vanaf. Na de bevallingen viel ik direct 5 kilo af, maar daar bleef het bij. Van borstvoeding viel ik niet af, moest het allemaal zelf doen, ondanks dat ik onder de 10 kilo bleef met aankomen.
Hopelijk is het nu weer zo.
Heb dan ook geen tips voor je. Heb nu ook meer zin in zoete dingen. Kan me gek eten in drop en chips (aai.. ) dus hoe het nu zal gaan. Heb mij voorgenomen om in het nieuwe jaar er om te gaan denken.
Succes in ieder geval.

Ik heb daar de laatste weken ook weer last van.
Ben nu bijna 18wk zwanger.
De eerste weken weinig trek,maar nu kan ik wel blijven eten.
Ben al zo'n 6kilo aangekomen.
Terwijl ik toch echt niet gek doe en normaal eet.Op enkele uitschieters na met de feestdagen haha maar wie niet.

ik heb juist weinig eetlust! al snoep ik wel weer teveel.. moeilijk moeilijk! maar dit is de laatste week, vanaf volgende weer komt er niks meer in huis! alleen maar fruit en ontbijtkoek voor bij de koffie!
help me duimen dat me dit gaat lukken!ik wil niet weer 24 kilo aankomen :(
ik ga niet lijnen hoor, maar wat ik eet mag ook best gezond zijn ;)

Ik ben van mijn zoontje toen 25 kilo ongeveer aangekomen, maar deze was er toen ook zo weer af borstvoeding werken , maar werkte toen 40 uur nu nog ongeveer 20-25 uur. neem me ook iedere dag voor om niet te snoepen haha maar helaas lukt me dat nog steeds niet :(.

Terug
Bovenaan