Heel dik bloederig slijm

A

Anoniem

Guest
Hee meiden,

Ik had de hoop dat jullie misschien wisten wat dit kon zijn..

Ik heb sinds mijn ongie is afgelopen elke keer nadat wij sex hebben heel dik(echt heel dik, nog nooit gezien) slijm.. Ik had ook al het idee dat ik 1 dag nadat mijn ongie af was gelopen (dag 6) me eisprong al heb gevoeld.. ZO duidelijk heb ik hem nog nooit gevoeld.. wel altijd gevoeld..

Bij het slijm dat ik heb (krijg het meestal pas een uur of 12 later) is roze dus naar mijn idee zit er bloed bij.. ook doe ik zodra ik dat voel dat er slijm uit loopt en tampon in..nmaar dan is het slijm er al uit.. daarna als ik hem naar verloop van tijd weer uithaal.. zit er nog wat slijm en bloed.. meestal dan helder bloed.. ook zat er een paar keer zwart spul tussen..

1 mei was mijn 1ste cyclus dag..

Ook zat mijn vriend tgen mijn baarmoeder aan.. dit heb ik normaal nooit..

Kan iemand mij helpen.. weet iemand wat dit is?

xxx Mamoetje

Heej mamoetje, wat een minder fris en akelig verhaal joh. jakkie dat is wel vreemd zeg. ik herken het niet dus kan je verder niet helpen. maar is het nu weer over en normaal? anders zou ik misschien je HA ff bellen, zodat je weet wat t is.. of gewoon ff afwachten tot je NOD dag..misschien wel zwanger/?? spannend hoor!
sterkte en succes ermee!

hee mamajm,

Nee het is nog steeds.. ja tis inderdaad minder fris.. daarom heb ik ook even gewacht omhet hier neer te zetten maar ik moet zowiezo naar de HA toe.. maa rben bang dat hij hier niets mee wil doen omdat mijn HA vorige keer ook zei als je nog 1 maand overtijd ben mag je weer bellen:S.. was 3 weken overtijd en wou weten hoe nu verder..

bednakt voor je reacite..

Weet iemand wel wat dit is?

xxx mamoetje

Wat een stomme HA zeg. hopelijk doet hij er nu wel wat mee, neemt hij je serieuzer! sterkte meis! hopelijk herkent iemand hier dit misschien....
liefs mij

Jeetje wat een verhaal meis. Ik heb ook geen idee wat het kan zijn. Lijkt me wel hele korte cyclus of misschien heeft dit nog te maken met de lange cyclus van je vorige maand, dat nu alle ''troep'' eruit komt. Maar kan me voorstellen dat je je best wel beetje ongerust maakt, omdat het wel heel vreemd is. Pff die huisartsen ook, gaat met de mijne ook nog wat worden als ik zwanger mag zijn. Teministe dat denk ik nu, misschien is hij wel heel erg aardig dan, maar heb al veel meegemaakt met hem.

Hou je ons op de hoogte? Ik zou morgen gewoon afspraak maken met de huisarts als ik jou was. En hopelijk weten andere meiden wat dit kan zijn?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan