heel dun streepje???

Hallo allemaal.

Ben voor het eerst hier.
Fijn om te weten dat je niet alleen bent in al je onzekerheid!!
mijn vraag is de volgende..
Ik heb al gelezen dat een vaag streepje positief is maar hoe zit het met een heel dun lijntje?
ik heb een huismerk test van de kruitvat gedaan en de controlestreep is dik I en dat andere lijntje is heeeeel dun I het was haast niet te zien.
heb al vaker testen gedaan waar ik dacht iets te zien maar dat bleek later gewoon het test streepje zelf te zijn.
Maar deze keer heb ik hem laten liggen en naar mate de dag verstreek werd het steeds duidelijker zichtbaar.
er zit zelfs kleur in blauw.
Word ik nu gek of hoe zit dat??
Ben aan het twijfelen of ik een nieuwe test moet halen maar wacht eerst jullie antwoord af.

hoop snel van jullie te horen

hoi,

Dit heb ik ook afgelopen keer gehad. Had een test van de DA en zag binnen drie minuten niks, maar na 15 minuten een zichtbaar streepje, dus was helemaal van de brabbel.
Ik de bijsluiter lezen, en daar staat dus altijd in dat je na 10 minuten niet meer moet aflezen want dan kan de test een verkeerde uitslag geven. En dat een negatieve test uiteindelijk positief kan weergeven.
Uiteindelijk was ik dus inderdaad niet zwanger, maar als je twijfelt zou ik overmorgen ofzo, gewoon nog een tes er tegenaan gooien! Succes!

Groetjes Rianne

22 jaar, vierde ronde, tweede kindje

Ik had ook een test van het Kruidvat. Daar stond in de bijsluiter zelfs: Gooi de test na 10 minuten weg. Dat heb ik dan ook maar gedaan, om niet in de verleiding te komen om na een uur nog eens te kijken en dan in verwarring te raken.
Ik denk dan ook dat je van deze test in ieder geval niet uit kunt gaan. Misschien over een paar dagen nog eens.
Dan hoop ik echt voor je dat je een perfecte streep te zien krijgt!!

Maisie

o, wacht ff, je had al een heeeeel dun streepje na 1 minuut? Tja dan is de kans toch weer wat groter. Bij mij was er in de verste verte geen enkel streepje te bekennen, zelfs niet iets wat er op leek.

Voor echte zekerheid zal je dan toch misschien weer even moeten testen. Al zou ik dan 1 of 2 dagen proberen te wachten. Dan is de kans dat het streepje echt duidelijkheid geeft wat groter.
Als kan ik me heel erg goed voorstellen dat dat wachten nu even moeilijk is.
Sterkte!!

Maisie

Hoi,

Ik heb dit vorig jaar ook gehad, zo'n vaag streepje en werd uiteindelijk ongesteld. De laatste keer dat ik een vaag streepje had heb ik mezelf in weten te houden en pas een week later weer een test gedaan. Deze streep was duidelijker. Een paar dagen laten nog eens een andere test gedaan en toen kon ik er niet meer omheen, zwanger! Ik zit dan ook op het zwanger forum, maar lees ook berichten van zwanger worden en wilde toch even reageren. Ik hoop voor je dat het over een paar dagen een vette streep wordt!! Succes..!!

Jootje

hoi  

ik ben inmiddels weer 6 weken zwanger en had met de test van etos zo'n licht     streepje dat ik niet wist hoe of wat  .
 toen heb ik de digitale test van clearblue gedaan en die is erg handig er komt op te staan zwanger of niet zwanger en bij mij gaf hij met die test dezelfde dag nog zwanger aan dus succes verder

bedankt allemaal.

Ik voel me hier echt welkom.
al jullie adviesen doen mij goed.
Ik heb dan ook besloten nog een week te wachten en dan een nieuwe test te doen.
Ik zeg dat nu heel makkelijk maar zoals jullie allemaal weten is het makkelijker gezegd dan gedaan(hahaha)

alvast bedankt iedereen en hoop jullie gauw meer te kunnen vertellen

groetjes opeltigra

Terug
Bovenaan