heel dun tweede sreepje

Hoi (aanstaande ouders),

Ik heb twee testen gedaan afgelopen dagen, en allebei geven ze maar een heel dun tweede streepje. Heeft iemand meer hier ervaring mee? Het is de test van de Etos. Ik ben 6 weken geleden ongesteld geweest, dus ik zou wel een dikkere streep verwachten. Bij onze eerste had ik na 1 dag over tijd al een test gedaan en toen was het streepje ook heel dun, maar na een paar dagen steeds dikker.
Ik weet alleen niet welk merk ik toen had...kan het eigenlijk aan het merk liggen?

Ik ben sinds vanmorgen wel weer misselijk (had ik bij de eerste ook, dus herkende het meteen) dus heb er wel vertrouwen in, en dacht, nu ga ik meteen naar het forum! Als alles goed gaat verwacht ik eind maart ons tweede kindje.

Waar ik wel eens over na zit te denken: ga je van een tweede kind weer net zo veel houden als van een eerste, of blijft je eerse kind altijd speciaal? Ik kan me haast niet voorstellen dat ik nog een keer zo verliefd ga worden om zo'n klein kindje, maar voel me dan ook wel weer schuldig over die gedachte....

Hoe ervaren jullie dit?
Kim

Hoi Kim!

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik had ook de test (pas na 7 weken) van de etos gedaan. Ik zag een heel dun streepje, maarja een streep is een streep! Als je niet zwanger bent maak je geen HCG aan, en daar test je op! Ik kon het ook niet helemaal geloven, omdat ik twee weken daarvoor al 3 keer negatief had getest. Ik ben trouwens begin juni gestopt met de pil. Ik toch voor de zekerheid maar een digitale test van clearblue gehaald, en die de dag erna (ochtend) gedaan, en daar stond toch echt zwanger!! Als je googled op etos test zie je dat meer meiden hier tegenaan lopen, die test van de etos is niet zo heel goed. Tenminste bij mij vond ik het niet echt duidelijk.

Liefs Repelsteeltje

Mijn testen nwaren van sentitest en waren ook heel dun maar een streepje betekend zwanger dus bij deze.

VAN HARTE GEFELICITEERD .

Ik was toen ook onzeker heb er toen ook 3 gedaan waarvan 1 van een ander merk en die was duidelijker.

liefs Nina

En over je tweede vraag:

Een vriendin van me voelde dit precies zo. Ook zij voelde zich beetje schuldig dat ze zo dacht.  Maar je schijnt alles vergeten te zijn als het tweede kleintje er is!!! Net zo lief en net zo speciaal!!!

Ik denk dat ik je mag feliciteren, super zeg!

Ik heb eerst een test van sensitest gedaan en daar was een heel licht streepje te zien. De volgende dag heb ik een digitale test van clear blue gedaan en die gaf binnen 1 minuut met dikke letters zwanger aan. Echt veel duidelijker dus.

Succes ermee!

Groetjes Sandra

Terug
Bovenaan