heel eng

hoi hoi

vanacht werd ik wakker met hele erge buikpijn en rugpijn, netalsof ik opgeblazen was ( net alsof je winden moet laten maar het lukt niet .............)
ben wel binnen 2 uur vier keer naar de wc gegaan, ik was zo bang voor een miskraam, het was zo eng... gelukkig zag ik geen bloed........ maar wat ben je dan bang zeg!!
ik weet ook niet wat normaal is, wat voor een buikpijnen ons nog te wachten staan
gelukkig  weet ik ook nog niet  wat je voelt als je een miskraam krijgt.. ben er echt niet vaak mee bezig, maar als je zo'n buikpijn heb word je toch angstig.

weet iemand wat je voelt bij een miskraam

en hebben meet mensen wel eens zo'n buikpijn gehad en rugpijn..........zo ineens


nu gaat het wel weer een beetje.. gelukkig


groetjes tobi
 
hoi tobi
op zich wil het niets zeggen maar weet dus ook niet hoelang je zwanger bent. anders neem even contact op mjet je vk of huisarts en leg het uit...
het kan inesteling zijn die de een wel voelt en de ander niet.
maar zolang er geen bloedverlies mee is gepaard wil het dus niks zeggen.
succes meid en laat het effe weten
liefs mij 38 weken en 1 dg
 
Ik weet niet hoe lang je zwanger bent, maar waarschijnlijk heb je gewoon last van je darmen. Als je zwanger bent gaan die namelijk wat langzamer werken waardoor je ook sneller last hebt van gasvorming. Daardoor kan je je af en toe helemaal "opgeblazen" voelen en je kunt er behoorlijk buikpijn van krijgen. Ik heb zelf een keer een uur lang dubbelgelegen van de pijn in mijn maag en daarna was het ineens over. Kwam ook door gasvorming.
Zorg dat je voldoende volkorenproducten eet (roggebrood is erg goed), genoeg groente (geen koolsoorten!) en fruit eten, genoeg drinken en zorg voor voldoende lichaamsbeweging. Hiermee kun je het beperken, maar af en toe zul je er toch nog wel last van hebben.

Wat betreft een miskraam... ik heb zelf met 7 wkn een mk gehad en hiervan geen buikpijn gehad, alleen bloedverlies. Vaak heb je bij een mk wel menstruatie-achtige krampen. Bij twijfel kun je het best even contact opnemen met je verloskundige of huisarts.

groetjes,

Simone
(25 wkn & 4 dgn)
 
Terug
Bovenaan