Heel erg Bedankt allemaal

Hallo lieve mensen,

Ik heb anderhalve week geleden een bericht op dit forum gezet, omdat ik er toen net achter was dat ik zwanger ben. en aangezien ik nog op school zit en nog maar 20 ben wist ik niet zo goed wat ik er mee moest.

mijn vriend en ik zijn nu net terug van een weekje vakantie, om er eens goed over na te denken. en WE GAAN ER VOOR! ik ben helemaal gelukkig!
we hebben de voor en na delen goed tegen elkaar af gewogen maar het over heersende besluit blijft, dat ik en hij net zo graag dit kindje samen wilt.
De zorgen over een huis hebben we niet omdat we al een poosje samenwonen en financieel gaan we het ook redden, ik kan er nu volop van genieten! ik ben heel erg blij met jullie reacties! Dank je wel!
en natuurlijk iedereen een gelukkig nieuwjaar!!!
heel veel liefs
 
nouuuuu dat si echt gewelidig dat jullie eruit zijn gekomen ik wa sook pas 20 met me eerste en ben nu zwanger van de 2e en julli ekomen er wel hoor veeel suc6 met alles
 
fijn dat jullie eruit zijn en nu maar gaan genieten van jullie samen zwanger zijn!!!!!
Jong moeder zijn is ook heel leuk. Ik ben 24 en mijn dochter gaat over twee weekjes al naar de basisschool, dus geniet van al je momenten het gaat zo snel voorbij.

groetjes Brenda
 
Hoi Kirsten

GEFELICITEERD MEID!!!!! ik denk dat je een hele goede beslissing heb genomen. Ik heb namelijk nooooooit spijt gehad van onze beslissing, we genieten nu volop van onze kleine meid. Geniet lekker van je zwangerschap het is zo leuk en een geweldige ervaring. Hebben jullie het de aanstaande opa's en oma's al verteld?? nou meid geniet van alles hoor.

liefs linda
 
GEFELICITEERD!!!
Wat fijn dat jullie er samen uit zijn gekomen. Ik weet zeker dat alles goed komt met zo'n positieve instelling!
Geniet van je zwangerschap, en vooral: geniet straks van je kindje!!!!

Liefs, Jaine
 
Terug
Bovenaan