heel erg boos wat zouden jullie doen !!!

een aantal weken geleden kreeg ik op het ziekenhuis 2 pilletjes mee (inslapers !)kon verder geen kwaad je sliep er gwoon lekker van in volgens hun ,,, nou ik heb ze onder tussen alle 2 gepakt en die nachten heb ik er heerlijk van geslapen ,,,

bij de controle in het ziekenhuis bij de gyn vroege ze of ik nog goed sliep ik zeg nee helemaal tot bijna niet ,, word er heel erg moe van en voel me er gewoon niet lekker bij ,,

kreeg ik een medicijn voor geschreven afgelopen dinsdag dat er voor zorgde dat ik weer goed kon slapen ,, nou wilde ik die vandaag gaan halen bij de apotheek
kom ik daar aan zeggen ze dat het slecht kan zijn voor de ongeboren baby en dat het beter is dat ik ze niet pak ,, ik kon ze mee krijgen op eigen risico ,, en ze zij ook nog als ik jou was zal ik ze niet pakken ,,, omdat er een melding vergeen dat ik in me laatste fase zit !!!

MANlief is natuurlijk helemaal over de zijk die belt na het ziekenhuis op met dit verhaal wat moete we nu doen ... zeggen ze in het ziekenhuis je kan ze gewoon pakken maar niet te veel ,,,, en dat het slecht is voor de baby is bij hun onbekend!!!!!!!

wat nu ...
sorry voor me boze verhaal ,,,maar moet het echt even kwijt !!!!!!!!!!!!!!

(nog heel eventjes allemaal het oktober form is al verdwenen we staan bijna boven aan joehoeee)

Heerlijk toch, dit forum waar je alles kwijt kunt!!
Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie boos en bezorgd zijn!!!
Heb je het medicijn al gegoogeld? Meer erover te weten gekomen?
Vervelend!! Voel je je verder goed en de baby nog evenveel bewegen?

En inderdaad....ik zag ook al dat de novembermama's nu bovenaan staan en daarna zijn wij aan de beurt :)!!
De eerste met weeën is al een feit...begin nu wel de zenuwen te krijgen hoor....zooo spannend allemaal!!

Liefs Brigitte

Hey,

Kan me voorstellen dat je boos en geschrokken bent.
Dat zou ik ook hebben.
Misschien dat je idd even op internet kan kijken of even je huisarts bellen wat hij ervan zegt?
Ik zou zelf ook de medicijnen op dit moment niet meer nemen tot je meer weet.

Succes, laat je het ons weten als je meer weet?

Liefs Danielle

Even een reactie van een februari mama: Je kunt met de naam van het medicijn ook naar een andere apotheker en vragen wat zij vinden. Een soort second opinion zeg maar. Of naar twee andere apothekers ;)
En wat staat hierover in de bijsluiter?

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het ziekenhuis iets geeft wat slecht zou zijn voor een zwangere vrouw. Je hebt het middel toch van de gyn gekregen? Die weten vast wel wat ze voorschrijven. De gyn heeft immers meer verstand van zwangere vrouwen dan een apotheker.

Terug
Bovenaan