Heel erg dwars

Vanochtend weer controle gehad. Behalve een veel te laag ijzer is de rest allemaal perfect. Op de ligging van de baby na. De kleine zit eigenlijk in mijn buik. Niet een stuit of met het hoofd naar beneden maar echt dwars in mijn buik. Nu heeft het nog alle kans om te draaien volgens mij maar omdat ie al 3 weken zo ligt heeft de huisarts er iets minder vertrouwen in dat de baby van nature nog gaat draaien. En hij kan niet indalen zo. Met 34 weken opnieuw kweken laten maken voor Streptokokken B. En dan gelijk afspraak maken voor een liggingsecho. Hoe eigenwijs kun je als baby zijnde al zijn?

dat is vervelend

me moeder heeft het bij me zus gehad en toen de weeen begonnen is me zus als nog door de weeen in een stuit gekomen en geboren op de normale manier omdat me zus te snel was om uberhaupt te beginnen aan een keizersnee

ik wil je geen hoop geven maar wonderen bestaan

he dat is wel de eest stuitige stuit ligging die je kan bedenken.......
Ik heb gehoord dat MOXA therapie kan helpen, voetreflex therapie...of lekker vaak en lang in bad en rondjes draaien over je buik (incl schietgebedje dat die kleine wil draaien...)

Hou ons op de hoogte...iedere gekke golfbeweging in je buik kan de juiste zijn!!!!

hopelijk draait je kleine alsnog, je hebt idd nog even, een vriendin van mij had ook een dwarsligging, nadeel als ze niet zelf draaien en zich niet laten draaien dat een gewone bevalling echt niet mogelijk is!
Maar hopelijk is dat dus allemaal niet nodig, veel succes met je kweek ook nog!!
Liefs

Wordt hoe dan ook toch al een ziekenhuisbevalling dus ik maak me er ook niet echt zorgen over, maar vind het wel heeel eigenwijs van hem om in deze positie te gaan zitten en dat al 3 weken vol te houden. Hij draait wel eens een keer maar gaat met dezelfde gang weer terug. Hahahahahah.

Oeh... Hoop voor je dat je kleintje uit zichzelf nog even draaid.... als het in het ziekenhuis niet lukt moet je een keizersnede... je kan in een zijligging niet bevallen...

Hoop dat je eigenwijsje ff mamma en de natuur een handje gaat helpen...

Succes en hou ons op de hoogte

Hoi,

Ik ben van de jan mama´s.
Ben inmiddels ruim 40 weken en vorige week alg mijn kindje ook opeens dwars!!!
Ik kreeg als advies om op ellebogen of handen en knieen op de grond te gaan zitten, zodat je buik een soort hangmat wordt. En rara. de volgende dag zat ie weer goed!!!
Ik heb die oefening ook in bad gedaan, omdat daar mn buik nog beter kon ontspannen...
Misschien het proberen waard, succes!!!

Hoi,

Ik ben van de jan mama, inmiddels ruim 40 weken zwanger. Vorige week bleek mijn kindje ook ineens dwars te liggen!!! Ik kreeg als tip van de vk om op handen of ellebogen en knieen te zitten, zodat je buik een soort van hangmatje vormt. De baby heeft dan meer ruimte om te draaien. Ik heb die oefening gedaan, ook in bad, zodat mn buik nog meer ontspannen was.......en bij mij heeft het geholpen!!!
De volgende dag zat ie netjes op zijn plek!!!
Er is dus hoop, lijkt me de moeite om te proberen toch...
Succes!!!

Terug
Bovenaan