Heel erg geschrokken... en geluk gehad

Het zal iedereen wel een keer gebeuren maar vandaag is mij overkomen waar ik altijd al bang voor was.

Lukas is van het bed gevallen. Ik was met hem aan het spelen op het bed en hij rolde opeens heel snel twee keer achter elkaar om en ging zo over de rand van het bed. Ik heb een hele harde vloer boven en ik vreesde echt voor het ergste.

Maar wonder boven wonder is hij precies op het dekbed terecht gekomen wat op een hoop op de vloer lag.

Hij breed uit lachen en ik een hartstilstand! Ik zag echt van alles aan me voorbij flitsen.

Maar ja, ik realiseer me dondersgoed dat ik heel, heel veel geluk heb gehad. Als het dekbed er niet had gelegen dan was het heel anders afgelopen.

Annemieke

Zo, dat is zeker schrikken en geluk hebben tegelijk zeg!!

Maar net wat je zegt, ik denk dat het iedere moeder wel een keertje overkomt.

Gelukkig dat het zo goed is afgelopen!

ppfffieeuwww....lang leve het zachte dekbed haha....

ik snap heel goed dat je errug geschrokken bent hoor...Yoëll is me voor een tijdje terug uit z`n wipper gevallen.....dacht toen ook dat ik een hartverzakking zou krijgen...gelukkig is dat ook goed afgelopen...

Liefs Denise

gelukkig kunnen baby's veel hebben, maar je voelt je toch verschrikkelijk, had ik ook bij mijn eerste, ik zat er nog wel naast op de bank. ik voelde me gelijk een slechte moeder. maar het gebeurd volgens mij inderdaad  bijna iedere moeder. x

Terug
Bovenaan