Heel erg pijn in borsten!!!

Wie heeft er ook zoooo erg pijn in de borsten? Het is echt te erg!!. Ik moet 's-nachts gewoon een sportbh aan om ze stevig tegen me aan te houden en dan pas is de pijn te verdragen. Overdag valt wel mee, omdat ik een goeie bh draag. Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat helemaal niet.

Herkenbaar, het is bij mij nog niet zo erg dat ik vandaag meteen naar de winkel ren. Maar als ik morgen voor de boodschapjes in het centrum ben ga ik er zeker 1 kopen, want fijn is anders!

Herkenbaar! Maar ik heb een kleine cup B, dus trotseer die pijn wel hoor! Vind ze steeds mooier worden haha. elke avond masseren met baby olie helpt een beetje tegen de pijn en betere doorbloeding ( en later tegen striae). dus smeren!

misschien een tip....ik draag 's nachts nu ook een bh dat geeft wat rust.... een nachtje niet doen en ik slaap slecht en doet onwijs pijn....

Mijn vooruitzicht is helaas niet veel beter dan veel pijn...
ik heb geen groot voorkomen een volle A (helaas) maar nu toch wel zeker veranderd naar een B... mooi maar pijnlijk... had ik bij mijn eerste ook (zelfs naar C) en ook last van melk productie vanaf 5/6 maanden al), teveel melk en noem maar op.....

het is nu een NO-zone geworden ;-)

Terug
Bovenaan