Heel erg rommelig in de buik!!

Hoi meiden,

De buik van mij is sinds mijn middagje ziekenhuis heel erg aan het rommelen gegaan. Mijn bekken zijn gelukkig nu ik thuis zit weer aardig op orde maar de kleine daar in tegen is heel erg onrustig in de buik. Heb veel last van buikpijn en regelmatig krampen.

Vlgnde wk weer naar de vk ff afwachten wat hun er van zeggen en hopelijk blijft hij nog een tijd zitten waar hij nu nog hoort te zitten.

Liefs RH

spreek uit ervaring. gisteravond veel harde buiken gehad en constant zeurende buik. gebeld naar verlosk rustig aan en mg niet meer werken. verlies ook hele dag soort slijm lijkt wel of je net sex heb gehad weetje wel.. vies maar ook angstig idee denk elke keer dat het vruchwater is maar geloof ik niet want dan ishet roze.. weet niet zit gewoon niet echt lekkerin me vel..

ik kom ook altijd rotter uit een ziekenhuis of van de vk vandaan dan voorheen. als hun op mn buik hebben lopen drukken (om te voelen hoe groot de baarmoeder is, hoe t kindje ligt enz) heb ik daar altijd 2 dagen last van.
idd veel rommelen in mn buik, veel krampen en harde buiken.

gewoon lekker rustig aan doen! en als je het niet vertrouwd, bel je gelijk de vk!

mamavanlot... vruchtwater is niet roze hoor :D das doorzichtig! denk dat je in de war ben met je slijmprop. ook deze hoeft niet zozeer roze te zijn. bij mij was het gewoon witachtig net als afscheiding. het zou dus kunnen zijn dat het je slijmprop is (geen nood bij een 2e kindje!!!!! is heel normaal en kan geen kwaad als je dat nu al verliest)
t kan dus ook gewoon afscheiding zijn. lang leve de inlegkruisjes.
vruchtwater is geen slijm. das net alsof je in je broek plast waar je geen controlle over hebt.
hoop dat dit je een beetje geruststelt :)

liefs, do

Hoi Mama van Lot en Do,

Ik ben ook in het ziekenhuis (vorige week maandag) geweest vanwege harde buiken en krampen en ik bleek ontsluiting te hebben en de baarmoedermond is aan het verweken dus vandaar ik denk dat het daarom aan het rommelen is alleen hoop ik niet dat hij al te vroeg zal komen.

Hoi Roos,

Ben vandaag 27 weken ga nu de 28ste week van de zwangerschap in, dus nog wat aan de vroege kant! Hou het wel goed in de gaten en anders bel ik naar de VK.

Liefs RH

oei!!! had idd je topic wel gelezen maar even niet de link gelegd dat jij diezelfde persoon was!
ppfff nee ukkie! je moet nog echt minimaal 9 weken blijven zitten hoor!!!
zo bijzonder is de wereld niet dus blijf maar lekker bij mama in de buik voorlopig :D
daar zit je lekker warm!

hey meid, doe rustig aan en idd gewoon de vk bellen als je het niet vetrouwd!

liefs, do

Terug
Bovenaan