heel erg veel bloedverlies!erg geschrokken......help!!

hej hallo,
ik ben chantalle, 23 jaar en zwanger van ons tweede kindje!(7weken)
Heb woensdag erg veel bloedverlies gehad, en donderdag een echo gehad, t hartje klopte gelukkig nog!
Maar nu ben ik erg bang, want ik verlies nog steeds bloed!!
zijn er meiden die hier ervaring mee hebben? en wat kan dit zijn?
 bedankt alvast!!
 groetjes chantalle

hoi
het kan vanalles zijn...
bloedverlies kan door meerdere dingen komen..vrijen..harde ontlasting..het "innestelen" van de baarmoeder..vaatjes die wat sneller kapot gaan...zomaar...

Maar steeds vers bloed verliezen....tja.........ik weet het niet....
bij mijn tweede had ik ook heeeeeeeeel veeeeeeeeel bloedverlies..en stolsels enzo. Maar sven zat er toch ook nog gewoon. ( alleen we weten natuurlijk nooooit meer of er misschien toch 2 gezeten hebben..want ik had nl nog geen echo gehad..)
Zonder je heel bang te willen maken..vind ik het toch wel zorgelijk dat je nu   nog steeds veel bloed verliest.
Hoe zit het met de kramp??? heb je pijn?? komen er stolsels mee??

Je zit natuurlijk nog steeds in een zeer kritieke fase ..met 7 weken....
Maar tis wel positief dat je het hartje heb zien kloppen vind ik..!

Ik kan het je natuurlijk ook niet vertellen hoe het af zal lopen..ik wens je veel sterkte..en ik zou zeker weer contact opnemen met je vk...
Laat je ff weten hoe het gaat met je???

liefs marjolijn

hej bedankt voor de reactie
Voel me erg onzeker! Hoop dat t goed komt, weet   niet of t stolsels zijn, een soort draadjes komen er mee(weet namelijk na mijn bevballing waren di stolsels anders).
Maar t zijn nu echt drupopels bloed telkens! En dan weer wel buipij en dan krampjes dan savonds weer niet! En voor de rest valt t wel mee! grtjes

Hi Chantalle,

Gelukkig had je een goede echo! Ik zou je vk even bellen, zij weet vast raad... Anyway: veel succes met wachten en hopelijk is het bloeden snel voorbij... Het zal wel lang uren die 2 weken.

Groetjes Jannie

Terug
Bovenaan