heel erg verdrietig

Hoi allemaal,
Ik lees wel vaak mee, maar reageer eigenlijk zelden. Vooral omdat ik eigenlijk helemaal
niet op dit forum wil zijn, maar dat geldt gelukkig voor jullie allemaal. Ook wij hebben
de stap naar de gyn gemaakt. Ik lijk wel een eisprong te hebben (regelmatige cyclus,
mooie temperatuurcurve, positieve ovulatietesten en normaal progesteron), maar mijn
man blijkt heel slecht zaad te hebben. Voor degene die het iets zegt: In de D categorie (onbeweeglijk) 78%, 0% in de A categorie en maar 7% in de B- categorie. Ik hoor vrijdag de officiële uitslag via de gynaecoloog, maar ik ben bang dat er niet één "kunstmatige" manier voor ons is om een kind te krijgen omdat het zo erg slecht is. Wie kan me alvast wat vertellen??

liefs

Hoi,

Wij hebben ook de stap naar de gyn gemaakt.
Het zaad van mijn vriend heeft een beetje dezelfde waardes als jij beschrijft.
Helaas kan ik je niet helpen met wat de gyn hierover gaat zeggen, want wij weten het ook nog niet.
Wij hebben ook dezelfde angst als jij (jullie) dat er geen enkele manier is om toch zwanger te worden (met zijn zaad).
Dus helaas kan ik niets voor je doen, maar ik snap wat je doormaakt en wens je veel sterkte.

Lies

hoi meiden,

ik weet ook niet hoe dat verder gaat, maar ik wil jullie even een hart onder de riem steken. Het is vreselijk om te horen dat zwanger worden niet vanzelfsprekend is! Dus ik duim voor jullie en hoop echt dat jullie ook een wonder mogen meemaken! Sterkte hoor!

Imme xx
(PCO, clomid 50 sloeg niet aan, nu beginnen met clomid 100)

Lieve Lies en Lucretia,
Ik wil jullie veel sterkte wensen met het afwachten van de uitslag van het semenonderzoek.
Zwanger worden doe je nog altijd samen en gelukkig zijn er tegenwoordig zoveel bijzondere methoden waardoor er altijd nog een kans bestaat dat het toch gaat lukken...
Hou daaraan vast, er is nog niets verloren !
Sterkte

Liefs, SunshineJo

Terug
Bovenaan