heel erge steken onderin

A

Anoniem

Guest

nou ik heb al een paar dagen dat ik savonds heel erg pijn daaronderin heb en gisteren in het ziekenhuis heeft ze gevoeld en die kleine ligt al helemaal ingedaalt kan geen kant meer op,,, maar ik zat op de bank gisteren en vloog omhoog van de pijn zulke harde steken kreeg ik mijn man zag meteen helemaal wit( ondanks zijn bruine tint haah) en zei wat moet ik doen ik zei niks maar ik geloof niet dat hij nog weken blijft zitten ik heb echt het gevoel dat deze voorweeen best heftig zijn al zegt dat niet altijd wat geloof ik he

nou ben ook erg beniuewd naar wie van de dames de volgende is ik weet nu helemaal niet meer wat ik moet verwachten ik zou nu zomaar in de eerste week van nov kunnen bevallen terwijl ik eigenlijk de 26 moest zo zie je maar weer je heb het niet zelf in de hand hahah

veel liefs cora

Jaahaa, dat heb je niet zelf in de hand he?
Sterkte want die steken zijn niet écht prettig nee!

Groetjes

Vervelend is dat he! Komt toch door het indalen, het kindje drukt met het hoofdje tegen je schaambeen en dat kan gemene steken geven. Ik heb er ook last van, dan loop ik door de kamer en krimp ineens in elkaar van de pijn. Mijn vriend schrikt er ook elke keer van, ha ha!
Maar weeën voelen toch heel anders hoor, dat zijn geen steken. Als je een wee hebt, voel je de pijn langzaam opkomen, totdat het een piek bereikt en dan neemt het weer af.
Sterkte!

groetjes,
Ikke mv 1 & ? (36 wkn & 5 dgn)

heb er ook last van gister ook bij de ikea geweest en hub daar ging lucy weer is niet echt een lekker gevoel.

of bij het opstaan heb ik er ook last van

maar zo te horen hoort het er bij. hij is ook een stuk rustiger alleen hij schuift wat hahaha. wel een raar gevoel vooral als er een been of zo uit steekt aan de zij kant.

nou doei doei lucy 37+1

ps vanmiddag langs de vk spannend

Ik heb het ook van de raare steken onder in, volgens de gynecoloog is het de hoofd van de kleine die tege de baarmoedermond drukt, ik zeg en hoe lan ga die nog drikken, en ze zegt het kan wel nog poosje duuren. Nou leuk is dat, ik dacht dat het de teke is dat de kleine al bijna komt maar nee hoor.
Morgen ben ik al weer 38w en hoop dat die kleine wel binen kort komt.
Nog ff wachten, kan niet meer lang duuren, heb al 38 weken gewacht wat is nu 2 of maximal 4 weken toch?

Terug
Bovenaan