A
Anoniem
Guest
Hoi allemaal,
Ik ben dan wel mama van drie kids, maar qua slechte nachten helemaal niks gewend!
Hahaha,
Lieve heeft ineens sinds twee nachten, dat ze gewoon gaat slapen, maar na een half uur tot een uur wakker word..
Ze gaat boos huilen, gillen, en kwijlt enorm.
Alles wat we haar geven smijt ze weg..
Haar pyama en slaapzak drijven bijna weg, zo nat..bovenaan, langs de rand.
Ze is stil als we haar eruit halen, maar dat wil ik niet doen eigenlijk..al ontkom je er niet altijd aan, omdat er nog twee liggen te slapen.
Telkens als we naast haar bed staan is ze stil, maar owee..als je weg wilt lopen..
Ik denk zelf aan tanden/kiezen...Maar zou dat nu s'nachts erger zijn??..Ze heeft ook donderdag de BMR en Men-c gehad..
Geen koorts...
Vanavond is papa er niet, dus hopelijk gedraagt ze zich weer..hihi
Gr Rina
Ik ben dan wel mama van drie kids, maar qua slechte nachten helemaal niks gewend!
Hahaha,
Lieve heeft ineens sinds twee nachten, dat ze gewoon gaat slapen, maar na een half uur tot een uur wakker word..
Ze gaat boos huilen, gillen, en kwijlt enorm.
Alles wat we haar geven smijt ze weg..
Haar pyama en slaapzak drijven bijna weg, zo nat..bovenaan, langs de rand.
Ze is stil als we haar eruit halen, maar dat wil ik niet doen eigenlijk..al ontkom je er niet altijd aan, omdat er nog twee liggen te slapen.
Telkens als we naast haar bed staan is ze stil, maar owee..als je weg wilt lopen..
Ik denk zelf aan tanden/kiezen...Maar zou dat nu s'nachts erger zijn??..Ze heeft ook donderdag de BMR en Men-c gehad..
Geen koorts...
Vanavond is papa er niet, dus hopelijk gedraagt ze zich weer..hihi
Gr Rina