Heel fijn...

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Ik ben dan wel mama van drie kids, maar qua slechte nachten helemaal niks gewend!
Hahaha,
Lieve heeft ineens sinds twee nachten, dat ze gewoon gaat slapen, maar na een half uur tot een uur wakker word..
Ze gaat boos huilen, gillen, en kwijlt enorm.
Alles wat we haar geven smijt ze weg..
Haar pyama en slaapzak drijven bijna weg, zo nat..bovenaan, langs de rand.
Ze is stil als we haar eruit halen, maar dat wil ik niet doen eigenlijk..al ontkom je er niet altijd aan, omdat er nog twee liggen te slapen.
Telkens als we naast haar bed staan is ze stil, maar owee..als je weg wilt lopen..
Ik denk zelf aan tanden/kiezen...Maar zou dat nu s'nachts erger zijn??..Ze heeft ook donderdag de BMR en Men-c gehad..
Geen koorts...
Vanavond is papa er niet, dus hopelijk gedraagt ze zich weer..hihi
Gr Rina

Het enige wat ik kan zeggen:doe het rustig aan,want als iets je opbreekt zijn het wel die gebroken nachten.Bij mij in ieder geval wel.

Misschien helpt het als je haar wat minder warm aankleed.
Het is maar een tip ,hoor.En als je dan zelf naar bed gaat het dekentje eroverheen legt.Anders zou ik het ook niet weten!

Succes Jessica

PS:Als ik vannacht weer wakker ben voor Joyce zal ik aan je denken.

hallo!

das toevallig, hier precies hetzelfde op het moment. Alice gaat om iets voor 7 naar bed savonds en de laatste avonden wordt ze standaard een half uur later weer wakker en wil ze helemaal niks. Als je maar naast het bed blijft staan is het goed maar owee als je weg wil..... lastig. Volgens mij ook tanden want ze kwijlt ook enorm maar ze heeft ook vorige week die prikjes gehad dus...
Geef haar hier vloeibare paracetamol en dat helpt gelukkig wel maar wil dat toch eigenlijk ook niet elke avond geven dus hoop dat ze gauw weer lekker doorslaapt.

Groetjes en sterkte!
Alberdien

Hier idem dito, gisteravond rond 23.30 was   levi keihard aan het gillen en was compleet overstuur. Ik heb hem uit bedje gehaald maar hij was helemaalwild gooide zijn speenen knuffel meteen weg.
We hebben hem uiteindelijk was te drinken gegeven en toen kalmeerde hij een beetje en kon ik hem weer in bed leggen.
Hier geen tanden denk ik maar wel de prikken vorige week, ik weet wel toen ik een half jaar geleden bij het cb was er een vader met 14 maand oud kindje langs kwam. Dat   kindje was sinds de bmr prik alleen maar 's nachts aan het spoken;. Dat kwam meteen in me op gisteravond oh jee nou begint levi met hetzelfde.
Hoop dat het eenmalig was en dat hij vannacht lekker doorslaapt.

groetjes chimene

Hé Alberdien en Chimene,
Hoe is het nu bij jullie..??
Lieve heeft gelukkig afgelopen nacht weer wel goed geslapen..
Om half tien hoorde ik een kreetje...maar dat was het dus..
Gelukkig, en vanmorgen weer vroeg op, want ik moest werken..Dus hoop dat het nu ook weer goed gaat vannacht..
Gr Rina

Hee hoi Rina,

ben er gisteravond inenen achter gekomen dat er een kies door is! ze was voor het slapen gaan al wat huilerig dus voor de zekerheid toch nog maar een halve dosering vloeibare paracetamol gegeven... om 3 uur vannacht haar een keer gehoord maar voordat ik helemaal wakker was was het al weer over! oftewel heerlijk doorgeslapen!
Volgens het foldertje wat ik hier bij de prikken had gekregen kunnen ze er tot 14 dagen na tijd last van hebben, voor ons is het nu 13 dagen geleden dus ik hoop dat het nu klaar is?! ook omdat er nu dus inenen een kies door is.

Groetjes Alberdien

Balen zeg, zeker als je het niet gewent bent. Bij ons is het heel wisselend, Vinz kan heel lekker slapen, maar ook beroerd...
Hier was het afgelopen weekend feest, door kiezen/ tanden denk ik, hij had ook flink koorts... veel wakker dus, maar hij gaat meestal ook wel weer slapen als je hem weer lekker instopt.

Maar toen hij zondag nacht eindelijk weer sliep had mijn dochter nachtmerrie ofzo, maar ik ben 3 keer bij haar geweest :-( Ik doe het met liefde,maar een beetje slaap is voor mijn humeur enz. wel bevordelijk!

Groetjes Marije

Terug
Bovenaan