Heel goed nieuws!

Hallo meiden,

ik wilde dit even met jullie delen:
Ik ben zwanger na 13 maanden!!!!!

We zijn helemaal in de gloria en kunnen het eigenlijk nog niet geloven. De test is vrij vaag, maar temp blijft hoog en ben nu vier dagen over tijd (dat ben ik nooit) en dat weet ik zeker omdat ik bij de gyn loop en clomid slik. Alles bij elkaar is het dus echt zo!!!

Even voor jullie (omdat ik weet dat het interessant is). Ik had zaterdag mijn nod. Vrijdag ging mijn temp al naar beneden dus ik had me op het ergste voorbereid. Maar zaterdag was hij weer hoog en bleef hoog en de ongi kwam niet. Na een negatieve en een heeeeeeeele vage test hadden we vanmorgen een 'nog steeds vage maar toch echt een plus'.
Ik heb wel wat dingen gehad (pijnlijke borsten, af en toe steekjes en krampjes in mijn buik, het idee dat ik meer moest plassen enz..) maar eerlijk gezegd heb ik dat iedere maand. Nu dus niet echt dingen die er duidelijk op wezen dat het nu raak was.
Ik heb voor de tweede maand clomid geslikt en had deze maand ook een positieve samenlevingstest.
Dat was het zo'n beetje.

Ik duim dat het voor jullie ook snel zo ver zal zijn!

Groetjes van een happy Irene.
 
hallo irene!

SUPER GEFELICITEERD!!!!!
fijn dat je alles zo goed beschreven hebt, want jij had dus geen echte zwangerschapskwaaltjes/symptomen en toch zwanger!! geeft ons ook weer hoop haha.
mag ik je vragen wat clomid is? is dit een product waardoor je eitje beter rijpt ofzo????

geniet ervan!!!
xx kimpansee
 
Hoi Irene,

Hartstikke tof voor juliie!! Is jullie droom toch uit gekomen na al die mnd wachten en hopen. Ik weet hoe dat is, want mijn man en ik zijn nu ook 10 mnd bezig... en dat is wel eens moeilijk. Ik ben nu een beetje aan het uitvogelen hoe dat werkt met tempraturen. Hoe hoog is jouw temp nu dan??? Ik ben 25 mrt voor het laatst ongi geworden en tot op heden niet meer ongesteld geweest. Ik zit nu op dag 83 wat mijn cycles betreft. 3 weken geleden een test gedaan en deze was negatief. Van het weekend weer een test gaan doen. Ik zie heir wel tegen op( bang voor weer teleurstelling). Ik heb wel steeds gevoelige borsten de straal van de douchekop is erg gevoelig!! Heb dit nooit gehad... Waarschijnlijk betekent dit niets. Ook heb ik al weken veel afscheiding (draderig). Heb jij dat ook??? Sorry voor die vieze vragen... O,ja en waarom slik(te) jij Clomid??? Voor je eisprong?? Ik ben namelijk ook bang dat ik die niet heb. Ik hoop dat je mijn kint helpen en tips heb.
Heel veel geluk samen

Liefs Lieke
 
Hoi Irene,

Gefeliciteerd! Hopelijk volgen we je allemaal snel naar het volgende forum. Wel grappig dat iedereen het altijd over kwaaltjes heeft en jij eigenlijk niet veel bijzonders voelde. Zo zie je maar.

Groetjes Irma
 
Hoi Irene,

Gefeliciteerd meid, kan me voorstellen dat je het niet kan geloven!
Fijn dat je nog ff verteld wat je voelde en zo.
Je schreef alleen dat je een aantal dingen gehad hebt, betekend dit dat je dat nu niet meer hebt?

Groetjes Po
 
Hoi meiden,

bedankt voor jullie lieve reacties. Ik zit niet zoveel op het forum en dacht dus dat ik ook niet zoveel reacties zou krijgen ;-)

Even een reactie op jullie vragen:

-Ik heb clomid gekregen omdat ik een zeer onregelmatige en vaak lange cyclus had (meestal rond de 40 dagen). Na tien maanden aanmodderen ben ik naar de ha gegaan en ben ik doorverwezen naar de gyn. Die schreef meteen clomid voor. Je eitje gaat er beter en op tijd van rijpen. Je krijgt dus een betere kwaliteit (als je al een eisprong hebt en zo niet dan krijg je dus een eisprong)en een betere cyclus. Bij mij heeft het goed gewerkt want ik had deze maand twee goede eitjes en nog een paar kleine die niet zouden sprongen. Er is dus nog een risico ook dat ik zwanger ben van een tweeling!

- Voor Lieke ivm tempen.
Je temp verschilt per persoon. Bij mij is hij voor mijn eisprong ongeveer 36.2 en erna 36.7. Het heeft mij heel veel geholpen omdat ik gek werd van mijn lange cyclus en vanaf dag 28 in de stress zat. Toen ik eenmaal tempte zag ik dat mij eisprong soms pas op dag 30 was en ik dus helemaal nog niet hoefde te stressen!

- Po, ik voel nog steeds van alles hoor. Maar dus niet anders dan anders, haha...

Groetjes, Irene.
 
Terug
Bovenaan