Heel grappig en toevallig...

Hahahaha, ik heb elke zwangerschap op de chinese conceptie kalender gekeken, en guess what: alle 3 keer zat die er kompleet naast, bij Jette zou t een jongen zijn, bij Oscar en nu een meisjes, NOU NIET DUS, HAHAHAAHA.Wel toevallig hoor, 3x !!!
 
Ja, we weten voor 99% procent dat het weer een jongen is...Een meisje ziet er toch nét ff anders uit ;)
2 gynecologen hebben onafhankelijk van elkaar gezegd dat t een jongen is, en ik heb 't beide keren zelf ook gezien....Ik zou echt van mn bed vallen als na de bevalling blijkt dat dit toch een meid is, hahahah
 
bij mij klopt ie wel precies bij alle 3.... maar komt omdat ik ook precies weet wanneer mn eisprong was wist precies mn cyclus omdat we in eht ziekenhuis liepen met vruchtbaarheids problemen.... dus jah is gewoon heel gek dat het bij de een wel helemaal klopt en bij de ander dus niet... bij mij klopt ie wel..of de gynaecoloog heeft toch verkeerd gekeken dit keer en we krijgen wel een meisje maar tot nu toe van alle echo's is deze een jongen dus ja dan heeft die chinese conceptie kalender wel gelijk bij mij....
 
Terug
Bovenaan