Heel hard huilen. Tips?

<p>Normaal schrijf ik nooit iets maar nu weet ik even niet meer wat ik moet doen.</p><p>Al een paar weken is mn zoontje van nu 13 maand niet helemaal hem zelf. Al vanaf zijn geboorte eet drinkt en slaapt hij goed. Sinds een paar weken is het met slapen echt drama hij huilt continu en soms zelfs zo hard schreeuwen dat het lijkt alsof hij heel veel pijn heeft. Ook wil hij niet meer goed eten buiten zijn 2 flessen om.</p><p>Nu ben ik naar de dokter geweest een paar keer maar alles lijkt goed, zn oren, amandelen, hart, longen en urine zijn goed.   Nu kan het een fase zijn of tandjes maar als ik hem hoor schreeuwen gaat het me aan het hart en heb ik echt het idee dat er iets mis is met hem.</p><p>Ik heb zetpillen gekregen van de dokter zelfs hierdoor is hij in de nacht overstuur, ik gebruik dentinox voor zn tandjes die na mijn idee nu door zijn. </p><p>Heeft er iemand tips of misschien een idee of iets soortgelijks.</p>
 
Lastig altijd dit soort dingen he. Het kan echt van alles zijn (konden ze maar praten ?). Tandjes kan echt een tijdje duren voordat het doorkomt en dus de nodige ongemakken veroorzaken. Bij ons is het met een zetpil wel al snel beter, maar elk kind is anders. Oren ed heb je al laten testen. Wellicht bepaalde voeding wat niet lekker zit bij je kind? Heeft hij misschien meer poepluiers? Het kan ook echt verlatingsangst zijn. Hebben we hier ook een periode gehad (ongeveer 3 weekjes). Zodra we al een stap naar links zette wqs het krijsen en dan met name de nachten als hij even wakker werd en ons niet zag was het drama. Zoals ik al zei, het kan van alles zijn ? succes! 
 
Terug
Bovenaan