heel heel graag ideen gevraagt!

hey meiden,

wij doen met kerst altijd  kado's maar nu  zit ik met een probleem mijn man is helemaal happy dat hij een super gaaf kado heb gekocht voor me en hij zegt ook van meissie als je het ziet ben je zoooo blij! dat vind ik echt zo super lief van hem maar ik heb nog steeds niks voor heb en ik weet ook niet wat ik moet geven wand geurtjes heb hij al veel en gereedschap ook en de enige hobby dat hij heeft is de auto en die is ook al helemaal omgeboud! meiden wat moet ik nu ik zit al zo met me hormonen dat ik overal om huil en dat doe ik nu ook weer wand hij is zo lief maar ik weet echt echt echt niet wat hem zou moeten geven en ik voel me zo stom! weten jullie iets? we hebben afgesproken dat € 40 / € 50 echt het maximale is..

ik hoor echt heel graag van jullie

veel liefs sam

Een heerlijk avondje/middagje weg met z'n tweetjes? Het hoeft niet altijd materieel te zijn, juist als je kinderen hebt/krijgt is tijd samen zo kostbaar geworden. Begin je de dag met een lekker ontbijtje voor hem en daarna lekker op stap! Je kan zelf wel invullen wat jullie leuk vinden. Bioscoopje of zo met een lekkere lunch en dan 's avonds een fijne massage voor hem?

Ik weet niet of je iets bent met mijn idee... Mijn man is heel erg nieuwsgierig naar het geslacht maar we krijgen onze 20w echo pas op 7/1. Nou heb ik bij een echocentrum voor net voor kerst een echo enkel voor de geslachtsbepaling geboekt zonder dat hij van iets weet... Maar ja, dat is natuurlijk zo specifiek dat ik niet weet of je er iets mee bent.
Ik zou anders ook durven gaan voor een leuke activiteit met z'n tweetjes. Die momenten zullen na de bevalling inderdaad schaarser worden!

T is wel iets duurder dan wat jij aangaf... Maar ik heb mijn man met zijn verjaardag een pretecho cadeau gedaan. Vond ie helemaal geweldig.

Tja... Voor andere cadeaus ken ik je man niet goed genoeg. Behalve dat ie lief is dan.

Terug
Bovenaan