heel heel ongeduldig!!

A

Anoniem

Guest
Hallo ik ben 23 jaar en wij zitten in onze eerste ronde.
12 november is mijn NOD dag en kan echt gewoon niet meer wachten.
Gister had ik heel de tijd krampen in me buik een soort van ongi pijn.
Weet iemand wat is?
Maar goed we hebben er allebij echt zo'n zin in dat we haast niet meer kunnen wachten.
Dat geld waarschijnlijk voor ons allemaal.
Ik hoop dat er nog andere zijn die hun ervaringen met mij wil delen.
Hebben jullie er al op voorbereid als het kindje er is of ben ik al heel vooruitdenkend?
Blijven jullie werken zo ja hoeveel uur ?
Nou ik hoop in ieder geval dat we allemaal gouw zwanger mogen worden en dat het ons allemaal goed vergaat.
Hoop jullie snel te spreken.

Hallo daar..

Ik ben nieuw hier en dacht miss leuk om eens te reageren.. Ik ben 21 jaar en ik zit nu ook in onze 1e ronde... spannend he.. vind ik ook.. Denk soms ook wel miss ben ik er wel veel te veel mee bezig want wa je zegt heb ik ook.. Heb ook al over verschillende dingen na gedacht.. Ik wil 24 uur blijven werken.. werk nu 32 dus wel iets minder.. en jij daar al over nagedacht... en wat voor soort oppas zou jij willen..

xxx mar

hey,

Ik ben Brenda.
Ik ben nu 5 maanden gestopt met de pil, maar ben eigenlijk nu echt 1 maand echt er mee bezig.
Zit nu net in mijn vruchtbare periode... dus we doen ons best.
en ja je moet er echt veel geduld voor hebben!
Nou succes i.i.g. !!!

Brenda

Hoi,

Ik ben vandaag gestopt met de pil, en wil eerst eens kijken hoe mijn cyclus zich zal herstellen. Ben nu 8 jaar aan de pil en had daarvoor een onregelmatige cyclus. Dus ben benieuwd. In de laatste strip is het door medicijnen nog wel even spannend gemaakt. Deze, waar ik later achter kwam, hadden toch wel invloed op de werking van de pil. En heb een tussen tijdse bloeding gehad. Wat ik normaal echt nooit heb.
We hebben het al wel veel over kinderen gehad, ik werk nu 40 uur en wil zeker wel minder werken. Mijn ideaal beeld is partime thuiswerken. Ik doe  financiele administratie via een  vpn verbinding, dus je kan inloggen op het bureaublad  daardoor is dit thuis ook mogelijk. Maar werk hier nog maar 5 maanden  dus wilde eigenlijk wat meer ervaring opdoen.  En als ik dan aan het werk ben oppas aan huis. Maar goed dat is dus afwachten... kan altijd anders lopen.

Groetjes

Terug
Bovenaan