Heel heftig ongesteld...

A

Anoniem

Guest
Hoi, weet iemand dit? Had 23 januari mijn NOD en ben (helaas) de 24e heel heftig ongesteld geworden. Een vies praatje misschien (maar alles kan hier, zag ik al...), maar ik vloeide echt heel heftig en verloor ook behoorlijke stolsels. Zou dat er op kunnen duiden dat er wel "iets" van een bevrruchting heeft plaatsgevonden, maar dat de innesteling en de rest niet goed is gegaan?
Heb al een zoon van 2, maar was daar vrij spontaan zwanger van, dus ben er nooit zo mee bezig geweest. Kende ook de teleurstelling nog niet. We zijn pas bezig sinds 1 januari, maar toch baalde ik gisteren wel.......
Groetjes, Patricia

hoi patricia,
ik kan me je teleurstelling heel goed voorstellen.ik werd zondag ongesteld,en niet zo'n klein beetje ook.volgens mij komt dat omdat ik de pil niet meer slik(met pil was t veel minder en korter).maar ik zie het wel als iets positiefs,ik heb zoiets van:hoe ongestelder,hoe vruchtbaarder.maar het zou heel goed kunnen dat je wel bevrucht was hoor,maar dat  t helaas niet goed ingenesteld is.maar dat zul je nooit weten.ik hoop voor je dat het de volgende ronde raak is meid!

Hoi patricia,

Je hoort ook vaak dat vlak voordat je zwanger raakt je lichaam de boel eerst even goed schoon maakt zeg maar! Ik heb dat wel gehad was 4 dagen ongi toen 2 dagen niks en toen weer 2 dagen heel heftig. Daarna was ik zwanger, dus wie weet.....

Veel succes,
groetjes,
mama2004

Hallo,

Ik ben gisteren ook heel heftig ongi geworden, wij zijn ook pas 1 keer bezig en gaan nu voor ronde twee.
Bij de eerste twee zwangerschappen ben ik meteen aangeteld, nu dan niet, ik baalde gisteren even, maar misschien is het goed om nu ongi te worden en er nu helemaal voor tegaan. Ik heb gisteren met mijn man meteen de kalender erbij gepakt om te kijken wanneer ik het vruchtbaarts ben. Mijn volgende nod is 20 februari, dus tot die tijd gaan we flink aan het klussen.

Haal wel positieve energie uit de mailtjes van hier en dat het lichaam nu misschien alles aan het reinigen is.
Wie weet is het over 4 weken raak.

Iedereen succes

Groetjes Charlie

Hoi Patricia,

Ik zou mijn NOD ook de 24e hebben en was tot gisteren overtijd.
Nu vanaf vanochtend vroeg ben ik echt ook heel heftig ongesteld geworden. Echt gewoon flink rood bloed wat er gewoon uitloopt (ja, inderdaad een smerig praatje.....)
Ik heb ook erg pijn in mijn buik...

Zo erg heb ik het nooit. Normaal ben ik bijna niet ongesteld en heb ik al helemaal geen last van mijn buik. Ook zaten er bij mij wat stolsels in.

Ik heb ook al een zoontje van 15 mnd oud. Het lijkt wel alsof ik net bevallen ben (dat vloeien zeg maar....).

Maar goed, op naar de volgende keer. Alleen sla ik de volgende maand over want wij gaan nl. in september met vakantie (vliegen) en anders mag ik niet mee (zou dan 7 maanden zijn....).
Maar goed, wie weet, annuleren kan altijd nog (hihi)

Succes!!

Groetjes,
Rosanne

Terug
Bovenaan