(heel iets anders...) Mannen!! Kan wel eeuwig wachten

A

Anoniem

Guest
Haha even mn frustraties kwijt hoor!
Ik hoop dat ik het kort kan houden. Het komt erop neer
dat mijn vriend en ik al een tijdje trouwplannen hebben..
Echt al serieus over locatie, periode etc. gepraat. Poos geleden
ook weer en toen zei vriendlief dat ie me natuurlijk wel
eerst moet vrágen!! Ik zei toen: ''ja, zou leuk zijn! Ben benieuwd!"
Maar.. ik kan wachten en wachten,...  nogsteeds niets!!!!
We hebben zulke leuke plekjes al bezocht waar het zou kunnen, ik bedoel.. romantisch genoeg vond ik! Mooie steden bezocht, in Spanje mooie plekjes gezien, maar nee hoor, meneer  kreeg daardoor  blijkbaar nog niet genoeg hints, ha ha ha

Natuurlijk zou ik kunnen denken: ''dan vraag ik HEM wel'' maar ik ben toch wel ouderwets daarin. Ach ouderwets,nee meer traditioneel vind ik....   hahaha. Ook toen ik zwanger was en we dus een kindje op komst hadden, had ik het min of meer al verwacht. En gehoopt, zucht, haha maar nee dus.

Zo, ik ben vandaag alleen thuis met de kleine, dus ik vond dat ik hier wel even rustig mijn ei kwijt kon!! Mag wel he!? ;-)

ahh.....jij maar wachten en wachten, helemaal in spanning vooral met de romantische locaties!  wat een vent zeg! haha..
Mss toch nog eens gewoon vragen wanneer ie je ten huwlijk gaat vragen??? Ff erbij zeggen dat het wel hoort voordat je naar het gemeentehuis gaat enzo!
Enne... als het toch zover gaat komen laat je het ons wel weten toch?
gr. Sas.

ja joh..haha
en vriendinnen maar vragen na zo'n romantische mogelijkheid
''en.. en..??''   maar helaas!!!
Sommige mannen zien het helaas niet zo goed, haha
En tuurlijk laat ik het jullie dan weten!!

Mannen... Mijn aanzoek was ook niet echt romantisch. We waren met een grote vriendengroep bij het concert van Guus Meeuwis in het Philips Stadion. Mijn beste vriendin zat naast ons. Vraagt ze aan mijn man: Wanneer gaan jullie eigenlijk trouwen? Dus hij zegt: zo snel mogelijk. Ik wist niet wat ik hoorde had hem er nog nooit over gehoord. Dus ik zeg: hoezo, zo snel mogelijk? Zegt hij weer: het wordt toch tijd. We willen een kind, hebben een huis dus het wordt gewoon tijd. Mijn vriendin helemaal blij, dus ik zeg dan moet je me wel eerst vragen. Maar hij niet op zijn knieen want dat vond hij stom en echt vragen ook. Dus zegt ie: Linda, zullen we trouwen? Dus ik zeg ja, vrienden regelen meteen een fles champagne en precies tijdens Brabant konden we toosten met champagne. 3.5 week later waren we getrouwd.

Je ziet dus, het hoeft niet altijd romantisch te zijn om te trouwen. En hij kan het elk moment vragen en dan kan alles zo geregeld zijn. Maar ik ben ook erg benieuwd hoor, misschien is ie wel iets heel speciaals van plan. We wachten met je mee

groetjes Linda

p.s. Anders moet je zo'n bruidsmagazine op de salontafel leggen

moet ook wel lachen hoor Linda,
het zou precies een  aanpak van MIJN vriend geweest kunnen zijn!
En die brochures.. done that ;)..hielp niks.
ik had ook al eens een afspraak voor ons geregeld bij de notaris
over alternatieven (want ik denk: ''misschien DURFT ie gewoon niet en vind ie het een te grote stap''!!??)
maar die alternatieven vonden we zo duur dat we het toch echt wel over trouwen eens waren.. sja.. zucht... dat past ook echt wel bij ons en zeker nu we een gezinnetje zijn.
Maar ja, het enige is nu.... wachten....
zien hoe lang ik dat volhoud hahhhhaa

ach heb de romantiek allang overboord gegooid maar alleen het VRAGEN gebeurd niet eens, ook al is dat aan de etenstafel tijdens boerenkool
;-)
wordt vervolgd

Terug
Bovenaan