A
Anoniem
Guest
Haha even mn frustraties kwijt hoor!
Ik hoop dat ik het kort kan houden. Het komt erop neer
dat mijn vriend en ik al een tijdje trouwplannen hebben..
Echt al serieus over locatie, periode etc. gepraat. Poos geleden
ook weer en toen zei vriendlief dat ie me natuurlijk wel
eerst moet vrágen!! Ik zei toen: ''ja, zou leuk zijn! Ben benieuwd!"
Maar.. ik kan wachten en wachten,... nogsteeds niets!!!!
We hebben zulke leuke plekjes al bezocht waar het zou kunnen, ik bedoel.. romantisch genoeg vond ik! Mooie steden bezocht, in Spanje mooie plekjes gezien, maar nee hoor, meneer kreeg daardoor blijkbaar nog niet genoeg hints, ha ha ha
Natuurlijk zou ik kunnen denken: ''dan vraag ik HEM wel'' maar ik ben toch wel ouderwets daarin. Ach ouderwets,nee meer traditioneel vind ik.... hahaha. Ook toen ik zwanger was en we dus een kindje op komst hadden, had ik het min of meer al verwacht. En gehoopt, zucht, haha maar nee dus.
Zo, ik ben vandaag alleen thuis met de kleine, dus ik vond dat ik hier wel even rustig mijn ei kwijt kon!! Mag wel he!? ;-)
Ik hoop dat ik het kort kan houden. Het komt erop neer
dat mijn vriend en ik al een tijdje trouwplannen hebben..
Echt al serieus over locatie, periode etc. gepraat. Poos geleden
ook weer en toen zei vriendlief dat ie me natuurlijk wel
eerst moet vrágen!! Ik zei toen: ''ja, zou leuk zijn! Ben benieuwd!"
Maar.. ik kan wachten en wachten,... nogsteeds niets!!!!
We hebben zulke leuke plekjes al bezocht waar het zou kunnen, ik bedoel.. romantisch genoeg vond ik! Mooie steden bezocht, in Spanje mooie plekjes gezien, maar nee hoor, meneer kreeg daardoor blijkbaar nog niet genoeg hints, ha ha ha
Natuurlijk zou ik kunnen denken: ''dan vraag ik HEM wel'' maar ik ben toch wel ouderwets daarin. Ach ouderwets,nee meer traditioneel vind ik.... hahaha. Ook toen ik zwanger was en we dus een kindje op komst hadden, had ik het min of meer al verwacht. En gehoopt, zucht, haha maar nee dus.
Zo, ik ben vandaag alleen thuis met de kleine, dus ik vond dat ik hier wel even rustig mijn ei kwijt kon!! Mag wel he!? ;-)