heel jammer

ik zit nu al een jaar op deze site
maar ik vind het heel jammer dat er niet altijd een reaktie komt
waar ik en misschien wel meer meiden mee zitten of is het mijn naam
engel waar jullie je eigen over stoor
ik vraag maar wat
ik ben al zo onzeker vooral na me bbz en mk
het is niet niks wat ik en jullie natuurlijk mee moeten maken

maar nu weet ik nog steeds niet wanneer mijn ong moet komen
zie mijn andere discussie

groetjes

Hoi Engel,

Niet zo onzeker joh.
Misschien weten we het antwoord wel gewoon niet. (Ik niet in elk geval).
Ik zou als ik jou was 4 weken na 19 febr. afwachten.
Je zou ook ovulatietesten kunnen doen: goedkoop te bestellen via www.matcare.nl. Als je je ovu hebt gevonden komt je ongi 14-16 dagen daarna.

Groetjes,

M3

Hoi Engel,

Ik begrijp dat je het niet leuk vind als je geen reacties krijgt op je berichtje. Echter, jouw vraag kan ik ook niet beantwoorden net zoals mama van 3 al zegt.

In oktober heb ik ook een miskraam gehad waarna ik een curretage heb laten doen. Ik werd daarna ook maar niet ongesteld. Uiteindelijk na 6 weken begon ik te twijfelen of dat wel goed was. Ik heb toen nog naar het ziekenhuis gebeld. Zij zeiden dat het soms wel 6 tot 8 weken kon duren voordat je cyclus weer op gang komt. Na nog een paar dagen te hebben gewacht, heb ik toch maar eens een test gehaald en wat bleek: ik was weer zwanger! Ben nu 20 weken op weg.

Ik zou je lichaam toch maar even de tijd geven om weer tot rust te komen. En als je twijfelt, kun je altijd een test halen om te kijken of je zwanger bent. Ik heb er destijds ook heel wat tegenaan gegooid hoor. Ik kon maar niet geloven dat ik weer zwanger was!

Ik begrijp dat je graag weer zwanger wilt worden, zeker als je al zo lang bezig bent. Maar geef jezelf ook de rust om wat er gebeurd is goed te verwerken. Dat is denk ik ook beter voor je lichaam. Ik heb in het begin van deze zwangerschap heel veel bloedingen gehad wat ons nog onzekerder heeft gemaakt dan dat we al waren. Ze hebben nooit aan kunnen tonen dat het kwam doordat ik na de curretage meteen weer zwanger ben geworden maar voor ons waren het geen leuke tijden. Dat heeft er toe geleid dat ik nu pas een beetje kan genieten van het feit dat er een kleintje onderweg is.

Ik wens je heel veel sterkte en geluk toe en hopelijk komt het allemaal goed.

Groetjes,
Maike

Hallo Engel,

Naar voor je dat je je zo onzeker voelt! Ik kan me er wel iets bij voorstellen, mijn lijf werkt ook steeds weer anders. Over wanneer je weer (niet) ongesteld gaat worden: geen idee. Na mijn eerste miskraam duurde het bijna drie maanden, met drie maanden mocht ik naar de gyneacoloog maar dat hoefde precies net niet, een dag van tevoren werd in ongesteld. Na de tweede miskraam duurde het een week of zes geloof ik, voor mij net wat langer dan normaal. En nu wacht ik weer af, ik heb vorige week de derde vroege miskraam gehad (7 1/2 week). Ik heb een wat onregelmatige cyclus, dus ik heb een aantal keren getemperatuurd. Ik doe dat nu dan niet meer zo vaak, maar als ik denk dat ik mijn eisprong bijna heb (merk het aan het slijm) dan doe ik het een paar keer. Dan kan ik meestal een sprongetje zien, en weet ik hoe het ervoor staat. Na mijn eerste miskraam voel ik bovendien na een paar dagen al aan mijn borsten dat mijn eisprong achter de rug is. Maar ja, wanneer die eisprong komt kun je dus op die manier moeilijk ruim vantevoren meten, je kunt alleen weten wanneer hij is geweest. Da's ook al handig, hoor.

Heel veel succes, houd er rekening mee dat het lang kan duren, maar als het maanden gaat duren kun je het beste even de gyneacloog vragen of hij met hormonen de boel weer op kan starten ofzo.

Groetjes,

Zeeuws Meisje

Lieve engel

Ik lees veel mee op het forum, maar reageer niet zo vaak. Meestal omdat ik ook het antwoord niet weet. Ik heb in december een miskraam gehad en ben 29 december 2006 gecurreteerd (na 2 weken vloeien). 28 januari 2007 ben ik voor het eerst weer ongi geworden. En daarna 22 februari. Volgens mijn berekening zou ik 20 maart dus weer ongi moeten worden. Of niet natuurlijk!!!!

Ik denk dat het  heel moeilijk is om een antwoord te  geven omdat  ieder lichaam anders is en anders  reageert. Probeer er gewoon niet te veel mee bezig te zijn. Ik weet dat het moeilijk is, maar denk wel dat het het beste is. Ik weet zeker dat  het voor ons allemaal wel goed komt en dat we allemaal mama mogen worden maar wanneer kan niemand ons vertellen.

Probeer de moed er in te houden en geniet van  de dingen die je nu hebt.

Gr Zevra  

dank jullie wel voor jullie reaktie

ik heb 14 jan een bbz te horen gekregen en die dag ook een mk gelijk eroverheen gehad ik was 3 weken waarvan ik er 4 vloeide en 6 weken erna pas dat het stopte want 19 feb heb ik  een stolsol verloren en toen begon het vloeien heel snel te minderen en met 2 dagen was ik er van af  
maar wel in totaal 10 weken gevloeid daarom weet ik niet meer wanneer ik weer ong moet worden
snappen jullie mijn verhaal na een jaar ben je het toch wel zat dat het maar niet gaat lukken  
daarom na een mk word ik er alleen maar onzekerder en ik ben ook al 35 dat speelt ook heel erg mee

groetjes  

beste Engel,
vervelend die onzekerheid voor je hoor. Ik zou zelf rekenen van het laatste bloedverlies en dan duurt het vaak 4-8 weken tot de volgende menstruatie weer komt. Bij mij telkens ( inmiddels 3 maal) na 6 weken. Dus las je maar niet ongesteld wordrt zou ik denk ik 6w na t laatste bloedverlies evt testen.
Veel succes en hopelijk binnenkort een gezonde zwangerschap voor je
liefs Roos

quote: engel35 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-03-2007 12:34:42'));

dank jullie wel voor jullie reaktie

ik heb 14 jan een bbz te horen gekregen en die dag ook een mk gelijk eroverheen gehad ik was 3 weken waarvan ik er 4 vloeide en 6 weken erna pas dat het stopte want 19 feb heb ik  een stolsol verloren en toen begon het vloeien heel snel te minderen en met 2 dagen was ik er van af  
maar wel in totaal 10 weken gevloeid daarom weet ik niet meer wanneer ik weer ong moet worden
snappen jullie mijn verhaal na een jaar ben je het toch wel zat dat het maar niet gaat lukken  
daarom na een mk word ik er alleen maar onzekerder en ik ben ook al 35 dat speelt ook heel erg mee

groetjes

hoi Engel,
ik snap heel goed dat je het zat begint te worden. Ik zit nu in ronde 14 (mk in ronde 9) en begin langzaam te denken aan een doktersbezoek. Die onzekerheid herken ik ook hoor. Ik ben dan wel wat jonger (28), dus zou voordeel moeten hebben, maar dat zegt natuurlijk helemaal niks! Iedere maand maak ik mezelf weer gek en ben ik reteteleurgeteld als ik weer ogni wordt. Helaas lukt het me toch maar slecht om er niet mee bezig te zijn. Ik merk nu wel dat ik mijn miskraam meer van me af heb kunnen zetten. Dat vind ik al heel fijn, omdat ik het idee heb dat dat ook dwars kan zitten voor een volgende zwangerschap. Maar dat is maar gokken.
Ik wil je veel sterkte wensen de komende periode.

groetjes
Patricia

Terug
Bovenaan