heel kort bloed verlies met miskraam??? wie nog meer gehad.

Hoi
Ik was maandag 5 weken zwanger, en kreeg dinsdagavond ineens een bloeding,
Best wel veel bloedverlies, meer als met een menstruatie.
Dit heb ik dinsdagnacht, woensdag en vanacht gehad, en nu is het bloed verlies ineens helemaal weg, op nog wat rozig kleurig op het wc papiertje bij afvegen.
Ja sorry dat ik het zo vertel maar dan is het wel duidelijk

Ik dacht dat ik bij zo'n vroege miskraam gewoon een soort menstruatie zou hebben, maar eigelijk anderhalve dag bloedverlies lijkt me weer zo weinig, of hoort het zo.

Wie heeft dit ook gehad of weet of het zo hoord.

liefs hunnybun

hoi hoi

Helaas heb ik ook 2 keer hetzelfde gehad had zelfs nog minder bloedverlies als jij !..moet je nagaan ik geloofde gewoon niet dat het de 2de keer weeer mis zou gaan dus heb ik bij de verloskundige een inwendige echo mogen doen ..( erg lief zijn verloskundige trouwens)   daar was niks meer op te zien   helaas nu gaan we voor de derde keer scheepsrecht!!   doei doei kus bloem

hier nog eentje met zeer weinig bloedberlies, heb gister een MK gekregen, maar gister en vandaag weinig bloed te zien! kan een hele dag met een tampon doen!! raar he? bij mijn vorige MK had ik meer bloed, maar ja, zal dus verschillen...mischien komt het nog bij mij, maar denk het niet...ik ga wel als ik klaar ben met bloeden voor de zekerheid een testje doen dat ik zeker weet dat mijn HCG weg is, want na de vorige MK telde ik meteen aan en dacht toen in 1ste instantie dat dit mischien nog van mijn MK was maar niet dus!! en das nu een gezonde knul van ruim 10 maanden hahahaha dus mischien kun jij ook nog ff testen voor de zekerheid?? Ik vond het voor mijn gevoel prettig!

succes ermee en hopelijk is het weer snel raak!!

liefs sweety

Hoi ik heb ook weleens bij een miskraam van 5 weken erg weinig bloedverlies gehad
Nu heb ik net weer een miskraam van 9 weken zwangerschap achter de rug.

Allemaal veel sterkte Hennie

Terug
Bovenaan