heel kort en heel weinig ongi..

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames!!

Ik ben afgelopen donderdag ongi geworden en was het gisteren zo goed als kwijt...
gelukkig!!
Ook is het maar heeel weinig,eigenlijk alleen de eerst dag redelijk,maar de andere 2 dagen is een inlegkruisje voldoende.
Ik had dat toen ik de pil slikte ook wel,maar heb dat een keer nagevraagd bij mijn huisarts en die vertelde dat je als je de pil slikt eigenlijk een nep-ongi hebt...dus dacht ik eigenlijk dat het nu wel weer meer en langer zou zijn..
Is dit normaal..of,heeft er nog iemand last van weinig bloedverlies??
Ik maak me er geen echte zorgen over maar vraag het me gewoon af..

Liefs,Swinnie

Hoi Swinnie,

Kben ook wel eens heel kort ongi geweest. 2 dagen idd. Volgens mij is het niks bijzonders. Kvoelde me daar ook onzeker over. Mijn volgende cyclus daarna was weer gewoon, 4/5 dgn.

Ff n vraagje, kheb volgende week, de 18e, mn nod. Nu heb ik sinds een paar dagen wittige afscheiding. Heb ik nog nooit gehad! Het jeukt niet ofzo. Wat is  dit?

Groetjes Danielle.  

Hoi,

Ik zou het niet weten. IK geloof dat je al een tijdje bent gestopt met de pil toch?
Als je eerder 'normale' ongi hebt gehad en nu niet zou ik even afwachten of er nog iets komt deze week en anders daarna een testje doen. Wie weet is dit en bloedinkje van innesteling nog. Het kan ook zijn dat je baarmoedermond extra doorbloed is en daarom wat bloed hebt verloren. IK hoop dat het goed nieuws op gaat leveren.
Vreemd he. Maar veel sterkte ermee.

groetjes Ilona

Hey Swin, ik heb hetzelfde en had laatst hier ook die vraag gesteld. Iemand reageerde toen dat zij dat ook had en het aan de ha had gevraagd, maar die zei dat het geen kwaad kon... dus daar ga ik dan ook maar vanuit...

Terug
Bovenaan