heel lang ongi!!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Nu snap ik er niks meer van!! Ik heb vanaf vorige week dinsdag al steeds wat bloed verloren. En nu (10 dagen later!!!) word ik pas echt ongesteld!! Ben dus eigenlijk al 10 dagen ongi, en het ergste begint net!! Pfff, hoop echt dat dit iets is wat komt door het verwijderen van de ring, moet er niet aan denken om elke maand zolang ongi te zijn!!! Ook voor mijn man niet leuk hihi!!

Zo effe klagen...lucht wel op haha!

hoi hoi,

ik heb geen ervaringen met zo`n ring, maar wel met lang ongesteld zijn haha..
ben zelf altijd aan de pil geweest (wat soms wel eens een maandje mis ging) waardoor ik ook wel een 16 dagen ongi ben geweest..ook eerst een aantal dagen weinig en daarna erg veel!!

Denk zelf idd dat het komt door de veranderingen in je lichaam..zou me er niet druk om maken. Hoe vervelend het natuurlijk ook is.. en nu natuurlijk helemaal..
Hoop voor je dat je er snel vanaf bent!!

liefs

Hoi Ciomama...

Wat irritant dat je zo vreselijk lang ongi bent!!!!! Ik ben het soms ook heel lang hoor.. wel een week! Dat vind ik al lang genoeg.. laat staan meer dan 10 dagen. Heb je ook altijd veel buikpijn? Ik wel, en vooral sinds de kids geboren zijn. Ik neem tegenwoordig echt een pijnstiller, dan is het nog een beetje uit te houden... maar anders bahhhhhh! Nou ik hoop maar dat je zo snel mogelijk niet meer ongi bent, en dat je ook een beetje meer inzicht krijgt in je vruchtbare dagen?? Word wel wat lastiger om nu te berekenen denk ik of niet. Nou komt vast wel goed.. als je niet ongi meer bent gewoon om de dag klussen hahaha.. succes!

Wij klussen nu weer vanaf dinsdag.. heb volg.week dinsdag pas mn ei.. dus vraag me af wat voor nut het had hahaa maar goed je weet het maar nooit.

Nou kom op he.. nog even volhouden!!!!!!! Sterkte..

Liefs mammma

Hey mammma,