heel lang ongi!!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Nu snap ik er niks meer van!! Ik heb vanaf vorige week dinsdag al steeds wat bloed verloren. En nu (10 dagen later!!!) word ik pas echt ongesteld!! Ben dus eigenlijk al 10 dagen ongi, en het ergste begint net!! Pfff, hoop echt dat dit iets is wat komt door het verwijderen van de ring, moet er niet aan denken om elke maand zolang ongi te zijn!!! Ook voor mijn man niet leuk hihi!!

Zo effe klagen...lucht wel op haha!

hoi hoi,

ik heb geen ervaringen met zo`n ring, maar wel met lang ongesteld zijn haha..
ben zelf altijd aan de pil geweest (wat soms wel eens een maandje mis ging) waardoor ik ook wel een 16 dagen ongi ben geweest..ook eerst een aantal dagen weinig en daarna erg veel!!

Denk zelf idd dat het komt door de veranderingen in je lichaam..zou me er niet druk om maken. Hoe vervelend het natuurlijk ook is.. en nu natuurlijk helemaal..
Hoop voor je dat je er snel vanaf bent!!

liefs

Hoi Ciomama...

Wat irritant dat je zo vreselijk lang ongi bent!!!!! Ik ben het soms ook heel lang hoor.. wel een week! Dat vind ik al lang genoeg.. laat staan meer dan 10 dagen. Heb je ook altijd veel buikpijn? Ik wel, en vooral sinds de kids geboren zijn. Ik neem tegenwoordig echt een pijnstiller, dan is het nog een beetje uit te houden... maar anders bahhhhhh! Nou ik hoop maar dat je zo snel mogelijk niet meer ongi bent, en dat je ook een beetje meer inzicht krijgt in je vruchtbare dagen?? Word wel wat lastiger om nu te berekenen denk ik of niet. Nou komt vast wel goed.. als je niet ongi meer bent gewoon om de dag klussen hahaha.. succes!

Wij klussen nu weer vanaf dinsdag.. heb volg.week dinsdag pas mn ei.. dus vraag me af wat voor nut het had hahaa maar goed je weet het maar nooit.

Nou kom op he.. nog even volhouden!!!!!!! Sterkte..

Liefs mammma

Hey mammma,

Ik had juist voor de bevalling veel buikpijn, en dan zo erg dat ik er van de ha diclofenac voor kreeg. Gelukkig heb ik er nu bijna geen last meer van! En ik heb idd geen idee wanneer ik vruchtbaar ben. Ik heb nu nog geen zin om alles bij te gaan houden wat temperatuur ect betreft. Mocht ik in het voorjaar nog niet zwanger zijn dan ga ik eens wat ovulatietesten halen. Maar net wat je zegt...gewoon vaak klussen hahaha!! En dat is ook zooo erg hihihi!! Heb nu ook geen idee wat mn volgende nod is. Is het de 23e of de 3e? Ik zou het niet weten, ik zie wel wanneer de volgende periode weer komt. (als deze komt)

Jij heeel veel klusplezier!!!

Liefs Ciomama

Ohhhh vervelend!!!! :-(
Komt vast wel weer goed, je cyclus moet even op gang komen mss? Ik heb altijd Feminax, helpt wel.

Ben heeeeeel lang aan de pil geweest, ik was altijd 6-7 dagen ongesteld en nu maar een dag of 4-5 (ik gebruik niet de p;il ofzo), dus dat scheelt wel. Dag 1 en 2 zijn altijd wel heftig en dan heb ik altijd enorme buik-rug-bekkenpijn, bah!

@ Charlotje...ja ik ken die pijn maar al te goed!! Vroeger kon ik echt niet meer lopen de eerste 2 dagen. Dankzij de diclofenac kon ik iig geval weer lopen, maar naar schoolgaan ging dan niet. Wel rot want iedereen wist altijd wanneer ik ongi was. Nu hoef ik meestal niks te gebruiken, soms een paracetamollteje de eerste dag en that's it! Een heerlijk gevoel vergeleken bij vroeger!!!!

Denk idd ook dat mn cyclus weer op gang komt. Ik heb nu 6 mnd de nuvaring gebruikt, daarvoor was ik zwanger van mn dochter, daarvoor de mirena en daarvoor de pil. Ik heb dus al heel wat afgewerkt en ben al die hormonen meer dan zat!! Ik ben dan ook erg benieuwd wat mijn cyclus zal zijn!
Wanneer heb jij je nod??

Terug
Bovenaan