Heel leuk hoor, al dat speelgoed maar......

A

Anoniem

Guest
wat een rommel. Hebben jullie een leuk idee om het op te bergen. Ik heb wel een speelgoedzak aan de box hangen maar daar past niet veel in. De rest staat gewoon op de grond.
Ik zat zelf al te denken aan een mooie kist maar misschien hebben jullie nog leuke tips.

wij hebben een nijntje-opbergkist die tegelijkertijd ook nog een bankje is, heel leuk. bij intertoys gekocht.

groetjes

Hoi hoi,

Ik heb laatst in een blaadje (volgens mij was het van gamma of praxis) een leuk opbergmeubel gezien. Het waren verschillende vierkante blokken (open) en als je het anders stapelde, kon je er een poppenhuis van maken.
Maar je kon het dus ook zo neerzetten dat het een tafel is en ze hadden er een stoeltje bij die precies in zo'n blok past en in de andere blokken stonden manden om spullen in op te bergen.
Vond het erg leuk.
Maar ik vind zo'n opbergbankje ook erg leuk. Volgens mij kun je bij gamma daar ook een doe-het-zelf folder voor halen.
Want nijntje voor een knul vind ik niet zo leuk.
Maar dat bankje is wel erg leuk voor een meiske, een vriendin van mij heeft die ook.

xx

Ook wij liepen tegen het probleem aan dat al het speelgoed door de hele woonkamer heen lag. Wij hebben bij de Ikea een beuken boekenkast gekocht die je staand of liggend neer kunt zetten. Het lijkt een beetje op een roomdivider. Er zitten 8 vakken in en in ieder vak past precies een rieten mand. Deze kast hebben we liggend tegen de achterkant van de bank aangezet en sindsdien is onze woonkamer weer een stuk opgeruimder!

hoi

wij hebben de trofast kast van ikea,
echt ideaal,
mn dochter van bijna 4 pakt zelf een bak waar ze mee wil spelen
straks krijgen ze ieder hun eigen kleuren bakken
kost wel wat,
maar raad het iedereen aan

groetjes riana

Wij hebben de 'schatkist' van Ikea staan. Is van stof, maar werkt prima. Lichtgewicht dus Christian kan er ook zelf een kijkje in nemen en iets uitkiezen om te spelen als hij wil. Bovendien geen angst voor vingertjes tussen de klep ofzo...

Terug
Bovenaan