heel licht 2e streepje

A

Anoniem

Guest
hoi

vanmiddag getest met etos test en had een heel licht 2e streepje. Zou ik nou zwanger zijn of krijg je ook een heel licht streepje als je niet zwanger bent? iemand ervaring mee? heb wel vast een predictor test gekocht, maar wil eigenlijk nog ff wachten. M'n man zegt ook dat ik beter een paar dagen kan wachten zodat ik meer hormonen heb, maar ja hij heeft makkelijk praten!

Hoi,
Wil je niet alvast blij maken, maar licht streepje is streepje en dus zwanger. Voor de zekerheid zou ik toch over een paar dagen nog een test doen. Succes!
groetjes,
Roos

hi,

Nou helemaal mee eens streepje =streepje hoor!!

gefeliciteerd!!

Liefs maagd

hoi
gefeliciteerd streepje is streepje
had ik ook toen ik net zwanger was van mijn dochter
ik ben nu weer net zwanger van een tweede heb dit keer een predictor gebruikt en heeeel duidelijk een plus !!!!
je kan het zo morgen vroeg doen hoor die paar dagen maken niet zo veel uit
ik had mijn nod gisteren en heb vandaag getest
succes
groetjes28012005

hoi annabel

gefeliciteerd want tweede streepje is een streepje, dus zwanger, want anders komt er geen streepje.

Ik heb net ook test van de etos gekocht, want heb maandag nod.
Hoeveel dagen voor of na je nod heb jij getest?

Geniet ervan!

Miepie

Hoi Annabel,
Heb meerdere malen met etostestjes getest doen het prima Helaas voor mij geen goede uitslag. Dus voor jou; streep is streep PROFICIAT !!!!
groetjes

bedankt meiden voor jullie reacties! begin nou toch wel een beetje te geloven dat ik echt zwanger ben. het verklaart wel een hoop kwaaltjes! Ga vanmiddag de predictortest doen, want wil het nu toch wel zeker weten.
en Miepje, ik wist precies wanneer m'n eisprong was en heb daar 14 dagen bij op geteld. Ik ben niet erg regelmatig ongesteld, maar voelde wel m'n ei. dus dat scheelt. en was te nieuwsgierig om nog langer te wachten!

Hai Annabel,

En wat is er uit de test gekomen??? een DIKKE + he.?
Ik heb vanmorgen een etos test gedaan (1 dag voor mijn NOD, als ik regematig ongi word dan he) helaas was er maar 1 streepje te zien.
Ik ga dus nu voor ronde 2 zodra de rode duiveltjes langs zijn geweest.
Geniet van je zwangerschap.

Lfs Niek

Terug
Bovenaan