heel licht 2e streepje...!

Hallo meiden,

ik ben hier alweer een tijdje niet meer geweest want ik was erg verdrietig omdat het allemaal zo lang duurt (2 jaar inmiddels), en ik wilde er wat afstand van nemen.
Bij ons gaat het ziekenhuis wel dicht tijdens de zomermaanden dus konden we pas weer in september verder met IUI. Daar was ik erg verdrietig van, dat het weer zolang ging duren!

Maar ik werd deze maand maar niet ongesteld, dus heb ik vanmorgen toch maar getest en tot mijn GROTE VERBAZING verscheen er heel licht een 2e streepje!
Ik stond (en zit nu nog steeds) heel erg te trillen, durf het niet te geloven en ga straks nog maar een paar testen kopen denk ik!

Ik vond het zelf altijd wel fijn om te lezen dat hier weer iemand zwanger was, dus daarom schrijf ik het nu toch maar..

En ik hoop ook dat jullie me allemaal snel zullen volgen!
Ik geloofde er ook al bijna niet meer in, maar het is toch gebeurd!!

Liefs Janu

GEFELICITEERD

een streep is een streep toch??

als je zekerheid wilt bel anders ff het ziekenhuis op voor een bloedtestje

binnen no time heb je de uitslag en ben je misschien wat geruster

geniet van je zwangerschap

liefs moekje

34wkn ( forumverlatertje)

Hee lieve Janu

Wat lees ik nou??? Als oude bekende van dit forum kom ik nog wel 'ns lezen en nu zie ik dat je vanochtend positief hebt getest! Ik snap dat je nog wat onzeker bent vanwege de lichte streep,...... maar je weet het hè... EEN STREEP is EEN STREEP!

Jeetje, wat een fantastisch nieuws zeg! Ik ga je toch alvast voorzichtig feliciteren! Hopelijk is het ECHT zo en mag je weer gaan genieten van een wondertje in je buik!

Liefs, cee (charlotte)

Hoi meiden,

bedankt voor jullie reacties!

Ik heb vanmiddag nog een keer getest en het streepje was al wat donkerder!!

Ik heb ook al gelijk de gyn gebeld en mag over 3 weken een echo laten maken,
dan durf ik pas echt blij te zijn denk ik, want ik vind het nog erg onwerkelijk allemaal!

Charlotte (aha, zo heet je dus, hihi), wat lief van je dat je hier nog mee leest!

Gaat het goed met je kleine? En hoe vind  je dochter het dat ze nu grote zus is?

Liefs Janu

Hey!!
Ook hier een oude bekende die af en toe nog eens komt kijken of er wat positief nieuwste melden is. En jawel!!! Een oude bekende die positief test!!!!

GEFELICITEERD!!!!!
Helemaal te gek voor jullie!!
En geniet ervan he?

Liefs Yvet (35,5 weken alweer, wat gaat de tijd snel...)

Terug
Bovenaan