Heel licht bloed verlies

Haj,

Ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger en ik had zowel gister als vandaag bij het afvegen na het plassen in de afscheiding een heel klein spoortje bloed zitten... niet de hele dag door... was beide dagen 1x... maar ik merk dat ik hier meteen een beetje van in paniek raak... zijn er hier meer mensen die dit gehad hebben en geen miskraam hadden??
 
Heb net hetzelfde gehad op 6 weken, enkele dagen en enkel smorgens...ondertussen echo op 7 weken gehad en in orde en nu dinsdag 2de echo op 11 weken...het blijft spannend...
Ik heb ervoor een miskraam gehad maar toen zette het na de eerste dag enorm door...
Deze keer bij 6 weken was het anders...
 
Ik heb het ook 3x gehad tussen week 6 en 9. Ik heb toen met ruim 6 week een echo gekregen met een kloppend hartje. Ik ben nu 15 wk zwanger. Het is afwachten en spannend die eerste weken. misschien mag je ook eerder een echo?
 
Ik wist helemaal niet dat je al eerder een echo kon krijgen… ik heb de verloskundige niet eens gebeld want ik dacht ze kunnen toch niks doen… nou ja heb het verder niet meer gehad dus het zal wel goed zijn… wel super fijn om te lezen dat er meer vrouwen dit gehad hebben en er niks aan de hand was... ik ben gewoon ook heel bang dat het mis gaat… mijn tweede zwangerschap heb ik 6 jaar op moeten wachten en nu was ik binnen een half jaar zwanger dus kan ook gewoon nog niet zo goed geloven dat het dit keer zo makkelijk ging… kan niet wachten op mijn eerste echo hihi… voel mij in elk geval wel super zwanger dus dat is een goed teken denk ik ?
 
Terug
Bovenaan