Heel licht lijntje, zwanger of niet?

<p>Ik ben inmiddels 2 dagen over tijd. Gisteren heb ik een zwangerschapstest gedaan en er kwam echt een heeeeel licht roze lijntje. Je moet de test na 1 minuut aflezen en na 10 minuten niet meer staat erbij. Vandaag weer na 1 minuut super vaag en bijna niet te zien, maar vervolgens na 2, 3, 4, 5 minuten steeds duidelijker! Ik durf niet te hopen dat ik echt zwanger ben, ben zo bang dat het niet zo is omdat het pas na de 1e minuut duidelijker wordt... Wat denken jullie?</p><p></p><p></p>
 
Ik denk dat er niet zomaar een streepje komt dus alvast voorzichtig gefeliciteerd! Test over 2 dagen weer hoor vaak dat die dan duidelijker is?? 
maar ik ben nog nooit zwanger geweest maar mijn negatieve testen waren altijd kei wit geen streepje! Hoop dat je streepje snel duidelijker wordt !
 
Ik kan t niet zien.. een streep is een streep. Gewoon morgen nog eens testen om te zien of t donkerder wordt (en omdat t leuk is haha)
 
Ja je bent zwanger! Van harte gefeliciteerd :D :D
Je kan geen streepje krijgen als je geen HCG in je urine hebt. Uitgesloten. Dus je bent echt echt zwanger!!
Het is wel een heel licht streepje voor 2 dagen overtijd. Ik had echt een dikke streep. Maar dat verschilt per persoon. Ik heb helaas ook een keer een miskraam gehad en toen was de test ineens weer negatief na 3 dagen. Dus ik zou gewoon even 2 dagen wachten (HCG verdubbelt elke 2 dagen) en dan weer testen.
 
 
 
Bedankt! Ik hoop het zo! Ik denk dat het misschien komt omdat mijn ovulatie meestal pas rond dag 18 is en mijn menstruatie op dag 26. Dus dan zou de innesteling nog maar net geleden zijn? Maar even een nieuwe test kopen! Nog tips welke goed zijn? Heb alleen een supermarkt in de buurt helaas dus Action of Kruidvat ofzo wordt hem niet.
 
Gefeliciteerd!
Ik had toen dezelfde streep en zelfs pas na een halfuur.
Heb nu een prachtige dochter van 5 maanden ;-)
Zou een Clearblue doen waar ook de weken op staan. Dan kun je er zeker niet omheen. Kun je op Wehkamp bestellen eventueel en dan morgen binnen.

Geniet er van!
 
Terug
Bovenaan