heel licht plusje, zwanger?!!

Hallo allemaal,
Ik heb net een test gedaan (clearblue) en ik had een heel licht plusje waarvan een streepje donkerder was. Eigenlijk een combi tussen een min en een plusje dus. Ik wil niet te vroeg enthousiast worden natuurlijk.
Op de beschrijving stond dat ook als het een heel licht plusje was, het zwanger betekend maar ik ben niet verzekerd nog :D
Heeft iemand hier ervaring mee?!!
 
Ik heb drie keer een zwangerschapstest gedaan omdat de eerste twee ook niet heel duidelijk waren. Toch ben ik wel degelijk zwanger. Het is echt zo dat een licht plusje positief is. Daar kun je dus echt uit opmaken dat je zwanger bent, gefeliciteerd!
En als je twijfelt gewoon over een paar dagen nog een test doen.
 
he meis, een plusje is een plusje kan zijn dat je niet genoeg hcg hormonen in je lichaam hebt, ik gebruik ook clearblue maar die digitale waar je precies ziet zwanger /niet zwanger dus.

misschien kan ej die proberen die kan elk moment van de dag

s6 er mee liefs
 
Een plusje, is een plusje zoals 'Mama van Sharon' al aangeeft het kan zijn dat de hoeveelheid HCG nog niet sterk(zat) aanwezig is!
Maar plus,is plus!
Natuurlijk snap ik je twijfel, over een paar dagen gewoon nog eens testen (om jezelf nog een x beter te overtuigen!)
Maar ik zeg alvast: Proficiat!!

Geniet ervan :)
Liefs,
Marieke
Moeder van Mara (6) en Joos (4)
Net zwanger (uitgerekend 17april'12) -5de week!-
 
Heb je met ochtendurine getest of 's middags? Ik heb namelijk mijn eerste test gedaan toen ik al wat had gedronken, en er kwam een lichtroze streepje te staan (moest een duidelijke roze streep worden). Volgende dag met ochtendurine gedaan en er stond een duidelijke streep!
 
Terug
Bovenaan