Heel licht plusje

<p>Beste lezers,  Ik heb zojuist een test gedaan de early van de kruitvat met paarse dop.  Ik kreeg binnen 2 minuten een licht kruisje de horizontale streep was duidelijk en de verticale even breed maar minder duidelijk.</p><p>Ik heb al een paar dagen last van mijn borsten , maar ook krampen in mijn buik. Momenten van misselijkheid maar kan ook tussen mijn oren zitten</p><p>Mijn periodes wisselen heel erg vandaag is dag  32 van mijn cyclus.  Is dit een positieve test , ik twijfel zo erg … en durf nog niet blij te zijn.  Wat is jullie advies en hoe denken jullie hier over…    Liefs , Nikki  </p>

Hoi Nikki,
Zoals het klinkt is die gewoon hartstikke positief. Heb je een foto? 
Op voorbehoud van de foto alvast een voorzichtige felicitatie!! 
Als er een plus komt is ie in principe gewoon positief, zeker als de tweede lijn dezelfde kleur en breedte heeft als de controle lijn. Anders zou het een indroogstreepje kunnen zijn, vandaar mijn vraag naar de foto.
maar zoals het klinkt gewoon positief ??

Helaas is de foto niet duidelijk geworden die ik gemaakt heb meteen na het testen. En nu vind ik het niet meer betrouwbaar, morgen ochtend ga ik weer testen en zorg ik voor een goede foto

Helaas is de foto niet duidelijk geworden die ik gemaakt heb meteen na het testen. En nu vind ik het niet meer betrouwbaar, morgen ochtend ga ik weer testen en zorg ik voor een goede foto

Lieve lezers, 

Ik krijg de foto niet geüpload in mijn berichten maar vandaag een duidelijk plusje getest , ik ben zwanger??

Terug
Bovenaan