Heel licht streepje clearblue zwangerschapstest

<p>hoi allemaal,</p><p>Dit is mijn derde NOD dag. Vanmorgen heb ik een clearblue zwangerschapstest gedaan, er was een duidelijke donkere horizontale streep met een heel erg lichte verticalen streep. Ik ben nu erg onzeker of ik écht zwanger ben, of dat mijn man en ik het vanmorgen gewoon hadden gezien omdat we het graag willen. Ik heb niet echt hele duidelijke symptomen, wel wat last van mijn borsten (groter en gevoeliger), hoofdpijn en last van mijn onderbuik (steken en trekkerig gevoel).</p><p>Heeft iemand hier meer ervaring mee? Zou het kunnen dat ik dan toch zwanger ben? </p>

Natuurlijk kan het! Als de streep binnen de aangegeven afleestijd was, telt hij als positief, hoe licht ook! Maar om het zeker te weten, kun je het beste even een dag of 2-3 wachten, en dan opnieuw een test doen. Als je inderdaad zwanger bent, heeft het zwangerschapshormoon zich dan genoeg verdubbelt om je test duidelijker positief te maken!
Succes met afwachten!

Ja gewoon over 2 dagen weer testen. En evt een clear blue, die zegt zwanger of niet zwanger, dan is er geen twijfel haha. Maar is geloof ik niet erg gevoelig, dus zeker niet te snel doen (is prijzige test). Maar een streepje is een streepje hoor!

Terug
Bovenaan