Heel licht streepje sensitive zwangerschapstest

Dag allemaal,

Maandag een sensitive test gedaan, waar een heel licht streepje tevoorschijn kwam binnen de genoemde afleestijd. Heb toen ook een ovulatietest gedaan welke ook positief aansloeg. Vanmorgen wederom een zwngschaps test gedaan, wederom een heel licht streepje. Ovulatietest slaat nu dik positief aan. Vorige week heb ik mijn eisprong gehad. Wie heeft hier ervaring mee?

Helaas zit het bij mij niet mee. In oktober een curretage gehad na een missed abortion. Sinds 19 november geen menstruatie meer gehad. Ik wacht al zo lang.. zou het nu dan toch zo zijn?

Ik heb ook heel vroeg getest en kreeg een heeeel licht streepje, en een streepje is een streepje! Dus het is nog heel pril, dus toch alvast een voorzichtige gefeliciteerd! ?

Meid een streep is zwanger! Hoe licht die ook is! 
Je weet natuurlijk niet wanneer je nod is.. maar doe over 2 dagen nog een testje en hopelijk loopt ie mooi op!
Voorzichtige felicitaties alvast!

Gefeliciteerd meid! Streep is indd een streep! Maar heb je vorige week pas een eisprong gehad? Dan zou ik nog een aantal dagen wachten en dan gewoon testen met een clearblue! Daar staat zwanger of niet! Maar  
ik heb zelf slechte ervaringen met ovulatie testen van sensitest. Die dingen waren bij mij heel vaak positief terwijl ik geen eisprong haf of zwanger was. Met de zwangerschapstest heb ik geen ervaring!

ik had ook een heel licht streepje gister ochtend.
Zo licht dat je echt 3 keer moest kijken of het er echt stond.
Dacht zelfs dat het het voorgeprente streepje was.
Uiteindelijk toch maar een clear blue gedaan omdat ik het gewoon wilde zien staan.
En ja hoor, zwanger.
Dat bevestigd maar weer dat een streepje hoe licht ook, gewoon een streepje is...
Dus voorzichtig gefeliciteerd...

Gefeliciteerd streep is streep en niet stressen meid. Ik heb 1.5 jr geleden miskraamiskraam gehad vorig jaar een mol zwangerschap en nu een dochtertje dochtertje van 3 maanden. Wil je echt zeker zijn even een bloedtest aanvragen bij je ha? Als dat in nl kan. 

Terug
Bovenaan