Heel licht streepje test kruidvat?

<p>Hallo Allemaal! </p><p> </p><p>Ik heb net een zwangerschapstest gedaan van het Kruidvat. Ik zie een heel duidelijke verticale streep en een super licht horizontaal streepje. Mijn man is kleurenblind en ziet het dus niet. </p><p>Kan ik hier iets uit afleiden? </p><p style="text-align: left;">Alvast bedankt! </p><p></p>

Het kan iets betekenen, maar voor de zekerheid zou ik morgenochtend een nieuwe test doen met ofwel KV-test of een Clearblue. Je schrijft niet hoeveel dagen na je NOD het is en de foto voor verduidelijking. 

De clearblue doet met tekst. Misschien is dat ook leuker voor je man ivm kleurenblindheid?

Het is de eerste keer dat ik op dit forum zit. Weet dus niet goed hoe ik een foto moet toevoegen. Hopelijk is het zo gelukt! 1 test is niet gebruikt ter vergelijking. 

Welke zwangerschapstest heb je gebruikt van de kruidvat? Mijn ervaring was dat de early test veel minder duidelijk was dan de gewone kruidvat 2v5 testen.

Testen van de kruidvat zijn goed en een streep, hoe licht ook, betekent dat je zwanger bent! Gefeliciteerd! Als het nog zo pril is zou ik even wachten met de digitale clear blue. Superleuk om "zwanger" in beeld te krijgen, maar ik had net als jij een lichte streep en toen deed ik die clear blue test en daar verscheen "niet zwanger" op en bij de 2e ook. Omdat ik dacht dat ie stuk was. Maar t blijkt dat CB veel meer hcg nodig heeft om positief uit te slaan. Ik was zo verdrietig en in de war. En deed na 3 dagen nog een keer een kruidvattest en toen was de streep veel dikker. Pas een dikke week later  een CB test gedaan en daar stond "zwanger"!! Nu ligt er een mooi meisje van 3 maanden in de box te spelen! Heel veel geluk! 
Lieve groet, susanne

Meestal is een streepje een streepje. Ik heb echter een vals-positieve test gehad van de Kruidvat, ook met die gewone waarop je een plusje te zien krijgt als je zwanger bent. Ik ben heel zeker niet zwanger geweest en heb later nog eens zo een zelfde test gedaan. Deze was negatief maar later wel een vette indroogstreep. Ik wil hiermee dus niet je hoop de grond in boren want het kan heel goed zijn dat je gewoon zwanger bent, maar als je het mij vraagt zijn deze tests helaas niet betrouwbaar. Ik zou sowieso nog met een ander merk testen. Veel succes!!!!!

Terug
Bovenaan