heel licht streepje

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal
ik ben nu al bijna een week overtijd en al een aantal testen gedaan,steeds negatief.net een test gedaan van etos en er was een heel licht streepje te zien, bijna onzichtbaar.nog maar een nieuwe test gehaald van DA en je raad het al: weer een heel licht streepje!!!nu zeggen ze wel een streepje is een streepje,maar ik durf het niet te geloven.over 3 dagen nog maar een keer testen.
groetjes amanda

Hallo,

Gefeliciteerd hoor! Licht streepje verschijnt er echt niet zomaar. En sowiezo niet op twee testen. Ik zou het s'morgens met ochtendurine nog een keer doen. Dan is ie duidelijker, had ik ook   tenminste! Maar streep is streep, maar ik begrijp dat je ter bevestiging nog wel een duidelijkere streep wilt hoor. Had ik ook.

Liefs Yvonne

he amanda,

Ik heb ook zoiets, alleen zit ik nog voor me nod. had eergisteren ook een heeeeel licht streepje, bijna niet te zien, alleen als je hem op een bepaalde manier houd. Vanmorgen andere test zelfde verhaal oook zo vaag dat het net negatief lijkt op het   1e gezicht.
Wat moeten we daar nou mee he.???

Ik denk in jou geval dat je miss gewoon wat minder snel HCG aanmaakt en dat de test vanzelf lichter word de komende dagen. Je bent ten slotte al ff overtijd. blijft ie zo licht met de komende testen, dan kan je om het helemaal zeker te weten de CB digitaal doen. dan is het ZWANGER of NIET ZWANGER. lijkt me duidelijk zat hihih.
succes ermee en laten we hopen dat we beide zwanger zijn, want een streep is meestal een streep is zwanger.
Ik heb nog nooit eerder wat voor een streep dan ook op me test gehad.

nogmaals succes.

xxx Bambi

Hoi,

Van harte gefeliciteerd!!!
Toen ik zwanger was van mijn dochter had ik ook getest met een etos test en ook dat was een licht streepje.
Ik begrijp dat je het nog niet kunt geloven, maar probeer er toch maar van te genieten!

Groetjes, Anna

Ik snap dat je het niet durft te geloven, maar je bent echt zwanger! Bij mijn laatste zwangerschap dacht ik bij alle testen (4 of 5): Het is een foutje in de test! Maar ik was toch echt zwanger!

Groetjes, Kaskes

Hallo,

Ik wil even iets kwijt.
Natuurlijk hoop ik dat je zwanger bent, maar vind het een beetje gevaarlijk van mensen dat ze je hier gelijk gaan feliciteren en zeggen dat je toch echt zwanger bent met een licht streepje.
Ik heb ook wel eens testen gehad waar een 2e licht streepje verscheen, maar was niet zwanger.
Ook heb ik testen gehad waarbij vermeld stond dat het streepje echt dezelfde kleursterkte moest hebben als het controle streepje (of donkderder)
Ik hoop echt van harte dat je zwanger bent, maar hou in je achterhoofd dat het ook niet zo kan zijn. Voor alle zekerheid kan je het beste even langs je huisarts gaan en daar een test doen...dan weet je het zker.

Succes

Lfs Niek

Hoi Amanda en Bambi.

Ik heb bij mijn vorige zangerschappen ook allebei de keren een lichte streep gehad,en heb nu 2 geweldige kinderen van 11 en 6 jaar.
Ik teste toen met kruidvat testen.
Maar waarom bel je niet even je huisarts,heb ik toen ook gedaan,en die zei een streep is een streep,die krijg je niet ,zonder dat je lichaam het zwangerschapshormoon aan maakt,ik kon toen daar ook een test laten doen,maar was volgens hem niet nodig.
Dus bij deze allebei toch GEFELICITEERD hoor,en geniet ervan.
Ik hoop dat ik jullie heel snel mag volgen.

liefs mexx-ann

hallo allemaal
heb vanmorgen een digitale test van CB gedaan en er stond ZWANGER!!!!!!!!!!!!ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven
ik hoop dat er vele na mij zullen volgen.hier de glitters*********************
groetjes amanda

Terug
Bovenaan