Heel licht streepje

A

Anoniem

Guest
Heb gisteren een test gedaan van sensitest en was een heeel licht streepje te zien maar dan wel in het licht houden..

Vanmorgen was het te zien gewoon zonder moeilijk te doen wel heel licht dat wel
mijn nod is vandaag heb al een dag of 8 een druk in mijn buik en streekjes helemaal onderin dit herken ik van mijn 1ste zwangerschap

ga zodra de kruidvat open is meteen ernaartoe en dan hoop ik dat een testje van hun ook 2 streepjes geeft.. want nu ik toch echt een 2de streepje zie hoe licht ook pff gieren de zenuwen door me lijf

hoi becka,

Ik had dat vorige week ook. eerst een heeeel vaag streepje alleen te zien op een bepaalde manier/ toen vrijdag ook vaag maar al beter zichtbaar. vrijdagavond nog een test van huismerk van drogist duidelijk 2 strepen. Zaterdag ochtend om te bevestigen een CB digi en duidelijk zwanger.

En gelijk heb je hoor , had ook nog nooit een 2e streepje gezien, dus ik denk dat je zwanger bent. alvast een kleine felicitatie. succes.

xx Bambi

Ik ben het met bambi eens...... dus ook van mij al een voorzichtige felicitatie hoor !!!!!

liefs happy

stond vanmorgen gelijk om 9 uur bij de kruidvat
en thuis gelijk een test gedaan eigen merk..
en jawel een licht 2de streepje nu zonder moeilijk te doen te zien..
dus hoop maar op het beste..
ben helemaal ondersteboven.. 2de ronde

Hoi meis,

Joh geweldig toch gefeliciteerd!!!
En geniet van je zwangerschap!!!

Liefs Sandy

Hoi Becka.

EEn streep is een streep is mijn ervaring dussss van harte gelefeliciteerd en geniet ervan.
En dat je over een klein 8,5 maand maar een mooi en gezond kindje mag krijgen.

liefs mexx-ann

Ik zit ook met dit probleem. Als ik de test (Etos eigen merk) in het licht hou, zie ik inderdaad een heel licht streepje. Maar misschien verbeeld ik me het? Ik weet het even niet meer. Wie weet hoe die test heet die zegt 'zwanger' of 'niet zwanger' ipv 1 of 2 streepjes?

Liefs

Terug
Bovenaan