heel licht streepje

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Gister hebben mijn man en ik toch maar een
zwangerschapstest gedaan, ivm ziekenhuis bezoek vandaag.
Wat zagen we..... een dun streepje.
Ik kon mijn ogen niet geloven,vanmorgen toch maar weer gedaan en een dikker streepje te zien.

Alleen heb ik woensdag mijn NOD.
Ik ben nu erg onzeker of ik toch nog ongesteld word.
Hebben meer meiden hier ervaring mee?

Liefs Claudia

Hallo,

Een streepje is een streepje, hoera meid je bent zwanger.

Groetjes Desiree21w4d

hoi,

ik heb er geen ervaring mee mijn nod is 29-11
ik weet wel als je een test doet met een vaag streepje betekend zwanger.
streepje is streepje.
heb je het gevoel dat je zwanger was.
ben nieuwsgierig.

gr yvon

Hallo,

Een streepje.. gefeliciteerd. Mijn NOD is vandaag of morgen, heb gister al met een test in mn handen gestaan maar probeer toch pas morgen te testen. Heb wel al een dikke week pijn in mn onderbuik, maar ben bang dat mn lichaam me voor de gek houdt.. pfff wachten duurt zo lang..

x

Hoi,

Ja ik voel me wel zwanger.
Mijn borsten zijn erg gevoelig en steekjes in mijn rechterlies en onderbuik.
Ook voelt mijn buik anders,ik kan het niet goed uitleggen.

Ik plas genoeg haha,en ik heb erg veel last van mijn ontlasting(erg dun sorry).
Ik wacht het nog af tot woensdag en dan doe ik nog 1 test,ga me dan inschrijven bij moeders voor moeders.

Liefs Claudia

Wat de anderen ook al zeggen: streepje is een streepje. Toen ik in verwachting raakte had ik ook eerst een licht streepje en dit maakte mij ook onzeker. Ik heb uiteindelijk 3 testen gedaan en ze waren alledrie positief. Ik heb inmiddels een prachtige dochter na een IVF behandeling.
Gefeliciteerd.

Bianca

hoi gefeliciteerd... streep is streep

ik had het ook vanmorgen, heb gister een test gedaan de goedkoopste van de Kruidvat.